Jump to content

Cabyons foto's

Recommended Posts

Geplaatst:

Hier een topic van mijn foto's, geheel willekeurig en op willekeurige tijdstippen. Ben niet zo'n fotogenie noch heb zo'n kinky fototoestel, maar soms schiet je wel eens leuke plaatjes. Als ik dat doe, zie je ze hier.

Vandaag een foto van de flamboyante Duitse citroencake gemaakt. Zeer aan te bevelen, is zeer lekker. En voor het eten geheel in de traditie van de hedendaagse samenleving een fotootje gemaakt. Vervolgens een vieze, vettige filter eroverheen en je krijgt dit. Mooi, hè?

dkj0CCh.jpg

Geplaatst:

Toen ik de TT zag had ik ergens een voorgevoel dat er een foto van eten in zou staan. En jawel.

Hoort die cake overigens geen vlaai te zijn? :(

Geplaatst:

Toch wel een mooie gestileerde foto. Krijg er honger van. Dus de foto is goed gelukt en kan dus zo in de reclamefolder van de duurdere supermarkt of in zo'n vrouwentijdschrift. :puh:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik maak zelf ook vaak foto's van het eten. Vooral de 1e foto vind ik mooi.

Het doet me ook altijd een beetje denken aan foodstylists. Van die mensen die altijd elk stukje goed willen leggen om er de mooiste foodshot van te maken :puh:

workshop-7.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...