DDT Dorus Geplaatst: 22 september 2014 Rapport Geplaatst: 22 september 2014 Laatst probeerde ik vanaf fort zancudo een laser te stelen, soms komt er dan een AI laser achter je aan en schiet je meteen neer, Laatst gebeurde mij dit ook, toen ik respawnde bleef de AI laser mij aanvallen, zeker 6 keer. Is dit normaal? Want het viel mij nu pas op. Reageren
maartenvdz Geplaatst: 22 september 2014 Rapport Geplaatst: 22 september 2014 heb ik ook keer gehad ik d8 dat t een hacker was toen maar is gew van die militiren Reageren
Tommie59 Geplaatst: 22 september 2014 Rapport Geplaatst: 22 september 2014 Ik gebruik als ik een Lazer steel, altijd een trucje: Nadat ik ben opgestegen hou ik de rechterstick ingedrukt zodat ik naar achter blijf kijken, meestal spawnt de vijandige jet dan niet. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 september 2014 Rapport Geplaatst: 22 september 2014 Als je het nog makkelijker wilt doen, bel Lester en kies voor Blind Eye, dan krijg je 3 of 5 minuten geen sterren en kan je gerust de Lazer jatten en wegvliegen. Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 23 september 2014 Rapport Geplaatst: 23 september 2014 Die NPC lazer is geen grap inderdaad. Probeerde een keer m'n makker te helpen toen hij door zo'n kreng werd achtervolgd. Ik schieten met m'n heavy sniper rifle en toen ging dat ding zich even met mij bezig houden. Meerdere keren gekilled door dat kreng... Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 23 september 2014 Rapport Geplaatst: 23 september 2014 Zodra je hem gestolen hebt blijf je achter je kijken, zodra hij een raket schiet doe je een looping om hem te ontwijken, doe dit net zolang tot je hem kan beschieten Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 23 september 2014 Rapport Geplaatst: 23 september 2014 Zodra je hem gestolen hebt blijf je achter je kijken, zodra hij een raket schiet doe je een looping om hem te ontwijken, doe dit net zolang tot je hem kan beschieten Daar moet je mee oppassen, dat ding kan ook aan de zijkanten schieten ook al kan dat niet. Dat overkwam mij pas geleden... Zet gewoon Blind Eye aan of vlieg zo laag mogelijk via de hangar naar buiten met een maximale ruimte van 2 meter tussen de laser en het hek, zo voorkom je het beste dat hij achter je aan komt. Reageren
Votair Geplaatst: 23 september 2014 Rapport Geplaatst: 23 september 2014 Als je het nog makkelijker wilt doen, bel Lester en kies voor Blind Eye, dan krijg je 3 of 5 minuten geen sterren en kan je gerust de Lazer jatten en wegvliegen. Dat gebruik ik soms als ik snel een jet wil. Reageren
maartenvdz Geplaatst: 23 september 2014 Rapport Geplaatst: 23 september 2014 ja maar die laser kan focling goed schieten en je hoort ook geen piepppp soms Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 23 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2014 (bewerkt) hij schiet ook niet met raketten maar met het boordkanon. dan is het boem/ weg en als ik terug kijk zie met jatten zie ik hem gewoon achter mij aan komen wat tot nu toe het beste werkt is recht omhoog vliegen tot je niet hoger komt. Bewerkt: 23 september 2014 door DDT Dorus Reageren
Johncubano Geplaatst: 23 september 2014 Rapport Geplaatst: 23 september 2014 Hee als ik een straaljager op de grond zie schieten met raket dan zie ik altijd meerdere explosies. Als ik hem zelf afschiet zie ik altijd 1 explosie. Is dat dan een andere raket ofzo? Reageren
maartenvdz Geplaatst: 24 september 2014 Rapport Geplaatst: 24 september 2014 hij schiet ook niet met raketten maar met het boordkanon. dan is het boem/ weg en als ik terug kijk zie met jatten zie ik hem gewoon achter mij aan komen wat tot nu toe het beste werkt is recht omhoog vliegen tot je niet hoger komt. boordkanon kunnen. wij niet gebruiken. ofwel? Reageren
Michael Geplaatst: 24 september 2014 Rapport Geplaatst: 24 september 2014 Normaliter bel ik meestal Lester direct, nadat ik van het vliegbasis vertrek. Zonder wanted level vermoord hij je volgens mij niet. Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 24 september 2014 Rapport Geplaatst: 24 september 2014 Het boordkannon kun je wel degelijk gebruiken .Sterker nog die is een stuk effectiever dan die raketten... Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 24 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2014 Boordkanon is met explosive ammo, 1 kogeltje/misschien een paar, is genoeg om een tank te slopen, sterker dan de explosive ammo die de annihilator had gekregen in tbogt. Werkt super. Idd beter als raketten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.