Jump to content

GTA V Installatie hangt vast.


snuifduif_BE

Recommended Posts

2x €400 + 2x €60. Doe jezelf een lol en koop een super degelijke gaming PC voor minder dan dat. Je hebt nog tot januari de tijd om door te sparen. knipoog.gif

PS3 160 gb, 240 euro.

PS3 500 gb, 260 euro.

2x GTA 5, 100 euro totaal.

Nog steeds geen GTA 5 kunnen spelen omdat PC, prijsloos.

Trouwens, koop jij je game pc ook altijd in 2 delen over een mogelijk lange periode?

Ik ga ervan uit dat de 160GB PS3 ouder is dan 2 jaar, anders zou ie wel in reparatie zitten.

Yup, de PS3 van 160 GB is ouder dan 2 jaar, anders had ik hem binnengebracht onder garantie en moest ik geen nieuwe kopen :puh: maar niemand kent het probleem, playstation helpdesk zitten maar antwoorden te geven die ik al allemaal heb toegepast, waarvan ik duidelijk in de mail gezet heb wat ik allemaal heb toegepast, Rockstar geeft antwoord om een ander memory device te testen en daarop te installeren, maar dat heb ik ook al geprobeerd, en de DISK in een andere console proberen om te kijken of het de CD is of de PS3, maar ik vermoed dus dat ik GTA V van iemand ga lenen, het proberen te installeren op de nieuwe PS3, want volgens mij is het de DISK, en dan kan ik terug met mijn DISK de game spelen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer een andere disk te lenen van een bekende, als installeren daarmee wel lukt, gewoon je oude erin steken en zoveel mogelijk proberen te spelen.

Krijg je dan als nog fouten of bevriest ie, dan pas een nieuwe disk kopen, voor zelfde geldt is er iets beschadigt maar heb je het door de installatie niet meer nodig wat je dus overbrugt hebt met een andere disk.

Zo bespaar je nog wat centjes en kan je eventueel wachten totdat GTA 5 goedkoop te krijgen is, mocht je dit willen.

Het probleem heeft zich idd op deze manier opgelost, ik heb iemand anders zijn spel geleenden geïnstalleerd, en toen deed hij het wel, nu kan ik het idd overbruggen met mijn CD, hartelijk dank ! dus moest er in de toekomst nog problemen zijn met iemand anders, kun je hen dit voorstel doen :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...