nickerr Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 gebeurt er ook iets als je alle gebieden hebt overgenomen of als je een gang uitgeroeid hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Nee, je krijgt gewoon meer % meer niet. Je moet voor de laatste missie wel 30 % van de gebieden hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) gebeurt er ook iets als je alle gebieden hebt overgenomenof als je een gang uitgeroeid hebt Nope, er gebeurt dan niets. Volgende keer kun je beter de Zoekfunctie gebruiken . http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...50entry183394 Laatste pagina, staat het ook . Edit:@Marty Je krijgt geen % van gang territories voor de 100%. Edit2: @Marty Je krijgt idd % bij je Gang territories. Maar als je voor de "echte" 100% gaat (horseshoes, tags, etc.) dan heb je ze niet nodig. Bewerkt: 23 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Nee, volgens mij gebeurt er niets als je alle gebieden hebt overgenomen. Als je respect vol is kan je max. 7 gangmembers meenemen. En @ marty: 35% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Marty Je krijgt geen % van gang territories voor de 100% . Je krijgt toch voor elk gebied een beetje %? Dan heb je ze toch allemaal nodig voor de 100%? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Je moet de gangs uitroeien.Wordt er nooit meer een warn gemeldt in sa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Bedoel je dat, als je alle gangs hebt uitgeroeid er nooit meer gangwar is? Want ik heb alle storyline missies uitgespeeld en dan is het nog "Our hood is under attack!" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Je moet de gangs uitroeien.Wordt er nooit meer een warn gemeldt in sa Hier klopt echt niks van want ik heb alle vagos mijn grote vriend (ak-47) laten zien ( :lol: ) en ze vallen nog steeds aan terwijl ik alle gebieden heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Dan is er waarschijnlijk nog een heel klein plekje op je kaart, dan blijven ze aanvallen. Kijk eens bij Gangs bij je Stats, dan zie je hoeveel gebieden de Ballas en de Vagos hebben. En naar mijn weten heb je wel alle gebieden nodig voor de 100%. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Is het dan wel zo dat als je ze allemaal een kopje kleiner hebt gemaakt dat ze dan nooit meer aanvallen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Is het dan wel zo dat als je ze allemaal een kopje kleiner hebt gemaakt dat ze dan nooit meer aanvallen? ja, als je alle gebieden hebt, 100.00 procent. dan zijn andere gangs weg, dus heb je geen last meer van ze jowx :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Getver , dan ben ik nog wel ff bezig, 'k heb nog ma 56.25% van alle gebieden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bazooka Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 Ik heb ze zelf wel allemaal verslagen want ik dacht dat het moest om het spel 100% te voltooien. Is mij op dit moment wel gelukt, hoop dat het jullie ook lukt Veel succes iedereen met het verslaan van de gangs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.