Jump to content

Foto van jezelf nemen

gammie_

Recommended Posts

Hoe neem je van CJ zelf een foto?? kom er niet uit ik heb het spel op de pc :huh:

Je moet voor een Gang Member gaan staan. Dan moet je volgens mij op Tab drukken. gebruik de volgende keer de Zoekfunctie ;) .

Edit: @Kingsix Als je je radar en levensbalkje er niet bij wil hebben op de foto is dit de beste oplossing..

Bewerkt: door Big Smoke
Delen op andere websites

Op pc wel, maar velen hebben het spel op PS2 en XBOX, ik kan dus wel foto's met de PS2 maken, maar niet op dit forum zetten. :D

Wel als je de armax koopt :) . Meer hierover te vinden met de zoekfunctie... ;)

Delen op andere websites

Op pc wel, maar velen hebben het spel op PS2 en XBOX, ik kan dus wel foto's met de PS2 maken, maar niet op dit forum zetten. :D

Owh...ik heb armax.....maar euuh...die functie kan ik niet vinden op mijn schijf.

Zijn er dan meerdere versie's van armax? (die van mij koste trouwens maar 8 euro bij de bartie smittie :D

Delen op andere websites

Owh...ik heb armax.....maar euuh...die functie kan ik niet vinden op mijn schijf.

Zijn er dan meerdere versie's van armax? (die van mij koste trouwens maar 8 euro bij de bartie smittie :D

ja, zonder usb stick en met...kijk maar in die link van Exabyte om te weten hoe het werkt ;) .

Delen op andere websites

Dan heb jij een andere armax vast zo san andreas versie. De complete versie kost rond de 30 euro en kan je bij de game speciaal zaak kopen.

Delen op andere websites

Hoe neem je van CJ zelf een foto?? kom er niet uit ik heb het spel op de pc :huh:

Je moet voor een Gang Member gaan staan. Dan moet je volgens mij op Tab drukken. gebruik de volgende keer de Zoekfunctie ;) .

Edit: @Kingsix Als je je radar en levensbalkje er niet bij wil hebben op de foto is dit de beste oplossing..

Als ik op Tab druk, dan gebeurt er niks. Weet iemand hoe dit kan?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...