gammie_ Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Hoe neem je van CJ zelf een foto?? kom er niet uit ik heb het spel op de pc :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) Hoe neem je van CJ zelf een foto?? kom er niet uit ik heb het spel op de pc :huh: Je moet voor een Gang Member gaan staan. Dan moet je volgens mij op Tab drukken. gebruik de volgende keer de Zoekfunctie . Edit: @Kingsix Als je je radar en levensbalkje er niet bij wil hebben op de foto is dit de beste oplossing.. Bewerkt: 23 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KingSix Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 De knop Print Screen op je toetsenbord doet ook wonderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 De knop Print Screen op je toetsenbord doet ook wonderen. Op pc wel, maar velen hebben het spel op PS2 en XBOX, ik kan dus wel foto's met de PS2 maken, maar niet op dit forum zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Op pc wel, maar velen hebben het spel op PS2 en XBOX, ik kan dus wel foto's met de PS2 maken, maar niet op dit forum zetten. Wel als je de armax koopt . Meer hierover te vinden met de zoekfunctie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 je kan ook gewoon voor een spiegel gaan staan bij een klere winkel of in je hius en dan een foto maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Mensen verwijs niet alleen naar de zoekfunctie ,maar gebruik hem dan zelf ook even. Want als je wat vindt kan je het posten. Hanff lees DIT om foto's op je pc te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Op pc wel, maar velen hebben het spel op PS2 en XBOX, ik kan dus wel foto's met de PS2 maken, maar niet op dit forum zetten. Wel als je de armax koopt . Meer hierover te vinden met de zoekfunctie... Owh...ik heb armax.....maar euuh...die functie kan ik niet vinden op mijn schijf. Zijn er dan meerdere versie's van armax? (die van mij koste trouwens maar 8 euro bij de bartie smittie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Owh...ik heb armax.....maar euuh...die functie kan ik niet vinden op mijn schijf.Zijn er dan meerdere versie's van armax? (die van mij koste trouwens maar 8 euro bij de bartie smittie ja, zonder usb stick en met...kijk maar in die link van Exabyte om te weten hoe het werkt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Op pc wel, maar velen hebben het spel op PS2 en XBOX, ik kan dus wel foto's met de PS2 maken, maar niet op dit forum zetten. Wel als je de armax koopt . Meer hierover te vinden met de zoekfunctie... Owh...ik heb armax.....maar euuh...die functie kan ik niet vinden op mijn schijf. Zijn er dan meerdere versie's van armax? (die van mij koste trouwens maar 8 euro bij de bartie smittie Dan heb jij een andere armax vast zo san andreas versie. De complete versie kost rond de 30 euro en kan je bij de game speciaal zaak kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 Hoe neem je van CJ zelf een foto?? kom er niet uit ik heb het spel op de pc :huh: Je moet voor een Gang Member gaan staan. Dan moet je volgens mij op Tab drukken. gebruik de volgende keer de Zoekfunctie . Edit: @Kingsix Als je je radar en levensbalkje er niet bij wil hebben op de foto is dit de beste oplossing.. Als ik op Tab druk, dan gebeurt er niks. Weet iemand hoe dit kan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GTA-Lover Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 ik heb op een speciale manier een foto getrokken mert een tv-kaart mss helpt dat wat beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.