Jump to content

Vreemde dingen in me garage.


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Het is gek dat ik het niet al eerder heb aangegeven. Maar ik heb al weken last van

rare dingen in mijn garage.

Voorbeelden:

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

Hebben jullie dit ook? Want het is nou al een aantal weken zo, misschien wel langer. En ik vind dat Rockstargames er echt iets aan moet doen. Of het duurt gewoon lang voor ze er een oplossing voor hebben. Of Rockstar is gewoon te veel bezig met hun next gen gta V.

Gr GTAKevin023.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn het altijd dezelfde objecten? Die zijn er waarschijnlijk ingezet door een hacker. Ik moet nu gissen, maar het lijkt me duidelijk dat iedereen hetzelfde interieur voor de garage gebruikt. Echter, iedere speler zit in zijn eigen "wereld" terwijl hij in zijn garage is. Objecten hebben zulke "wereld" niet en zijn daarom altijd te zien als je je in dat interieur bevindt.

Link to comment
Delen op andere websites

wow, dat onderste plaatje. Ik hoop niet dat dat een van je auto's is...

Heb zelf al een tijdje geen last mee gehad van hackers, maar ben ik niet heel veel in open lobbies geweest. Wel jammer, want ik had graag die bodyparts in m'n garage willen zien en opnemen voor een video ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan ieder geval dit probleem bij Rockstar Games te melden. Zo is het bij hun bekend dat er iets mis is.

Hoe het kan en of het altijd plaatst vindt kan ik helaas ook niets op zeggen, maar je zou zeggen da het weg moet gaan zodra je naar een andere lobby gaat.

Het is al bekend bij Rockstar. Of ze zijn ermee bezig maar het duurt lang. Of ze zijn bezig met hun next gen gta V en willen heel graag weer een succes boeken als gta V voor de PS4 en Xbox One komt. Lekker hun zakken vullen.

Heel af en toe gaat het weg als ik gewoon uit me garage ga, daarvoor hoef ik geen andere lobby te zoeken. En zodra ik een andere lobby in ga dan kan het soms weg zijn maar het komt gewoon weer terug.

wow, dat onderste plaatje. Ik hoop niet dat dat een van je auto's is...

Heb zelf al een tijdje geen last mee gehad van hackers, maar ben ik niet heel veel in open lobbies geweest. Wel jammer, want ik had graag die bodyparts in m'n garage willen zien en opnemen voor een video ofzo...

Dat was 1 van mijn auto's. Maar hij ontploft niet of zo en je kan er vreemd genoeg ''normaal'' mee rijden en racen :puh: En hij word gewoon weer gefixt. Het is alleen heel erg irritant want op die plek waar die auto stond staat nu me XF. Die hele garage staat nu vol met supercars.

Link to comment
Delen op andere websites

Is inderdeed gedaan door een hacker. Dit is wel al bekent op GTAForum hier kan je zien hoe je het oplost! (Tekst gepost door tommie59 in: http://www.gtaforum.nl/topic/132597-pas-op-voor-infection-mods/)

OPEN:

Ga naar het XMB (XrossMediaBar) menu (hoofdmenu) ;

Ga naar het Game tabje ;

Ga naar 'Hulpprogamma voor gamedata' (bijna bovenaan) (NIET naar 'Hulpprogamma voor opgeslagen data (PS3TM) ; hiermee verwijder je namelijk je savegame's)

Selecteer 'Grand Theft Auto V - Install' ;

Druk op het driehoekje ;

Druk op 'verwijderen' ;

Na het verwijderen start je GTA V weer op; deze zal dan de installatiebestanden opnieuw installeren ;

Als die klaar is kan je weer gewoon spelen en zal hij gewoon je laatste savegame laden ;

Bewerkt: door iRico
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie in het profiel hier van GTAKevin023 een Xbox 360 heeft dus waarschijnlijk hoef je de instal niet te verwijderen.

Probeer eerst eens

Bij Xbox 360.

Verlaat het spel.

Ga naar instellingen/settings.

Dan naar systeem instellingen/system settings.

Dan naar opslag/storage.

Dan bij je harde schijf, dus niet de cloud opslag, druk je op Y en maak je het cache geheugen leeg, liefst een paar keer voor de zekerheid.

Als het dan nog steeds niet verholpen is kan je altijd nog de instal verwijderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...