Jump to content

Trevors' huis kom ik niet in


mma019

Recommended Posts

Hallo,

Ongeveer in het midden van de stad zie je een grote 'T'. Ik heb 51 missies gedaan en de laatste was 'Hang Ten'. Ik kom echter dat pand (van die 'T') niet in...op youtube zie ik dat vanuit daar weer een missie start...

Weet iemand hoe ik daar binnen kan komen of wat ik moet doen alvorens ik daar naar binnen kan??

Alvast bedankt !

Groeten,

Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de missie Hang Ten als laatste hebt gedaan dan is Floyd's appartement niet meer beschikbaar. De missie Hang Ten speelde zich in zijn appartement af.

als het goed is heb je in deze missie met Trevor, Floyd en Debra vermoord in het appartement

Wel is nu de Stripclub beschikbaar als safehouse voor Trevor. Normaal gezien moet je daar nu zonder problemen in kunnen.

De stripclub(Vanilla Unicorn) heeft twee ingangen. Bij de voorkant waar de bewakers staan en aan de achterkant een blauwe deur. Je kan met Trevor beide ingangen nemen.

Het safe-gedeelte bevindt zich achter bij de kantoren, hier kom je direct als je de achterdeur neemt. Als je via de voordeur komt dan moet je de zelfde route nemen als wanneer je een lapdance zou krijgen.

Als het goed is zou de missie moeten starten wanneer je de het gebouw binnenloopt, of naar het safe-gedeelte loopt.

Wie weet zie je de deur over het hoofd, of heb je niet door dat het in de stripclub is :) Anders heb je mogelijk wel een probleem.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...