Jump to content

Grand Theft Auto TOM's foto's

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, ik besloot ook maar eens een topic te openen om mijn foto's te kunnen showen. Even een waarschuwing vooraf, ik ben geen fotograaf ofzo. Ook niet als hobbyist. Maar ik heb met m'n gloednieuwe iPhone 6 een paar shots gemaakt.

0108d738b12a6f623d9e9f10bfb35069740db4bf6b.jpg

01486cbd39eb64e582016b86d0ce1d3a679f31372d.jpg

014e29488776ba5aea8069abbadba406f26d50e797.jpg

iPhone%2B6-2.jpg

De foto's zijn eigenlijk vooral bedoeld om een beeld te krijgen van het verschil met m'n 'oude' iPhone 4S. Maar ik moet toch eerlijk zeggen dat de eerste foto mijn persoonlijke beste ooit is. :puh: De derde en vierde daarentegen tonen veel ruis, maar dat komt door het kunstmatige licht. Bij daglicht, ofwel buiten, zien foto's er beduidend beter uit.

Nu de vraag wat jullie van de foto's vinden. Wees gerust kritisch, want nogmaals... Ik ben niet echt iemand die heel vaak foto's maakt. Ik heb m'n iPhones dan ook altijd meer gebruikt als een soort point-to-shoot camera. Maar de iPhone 6 is een enorme upgrade wat betreft de camera.

Voor de camera fanatiekelingen die trouwens benieuwd zijn naar de specs:

Camera achter:

- 8 megapixels

- Pixelgrootte van 1,5 micron

- Diafragma van ƒ/2.2

- Focus Pixels (wat je bij de eerste foto heel goed kunt zien)

- Burst-modus

- Panorama's met een grootte van 43 megapixels

- 1080p HD-video (30 / 60 beelden per seconde)

- HDR voor video's

- 720p slowmotion video (120 / 240 beelden per seconde)

- Cinematic Video Stabilization

- Continue autofocus voor video

- Time-lapse

Camera voor:

- 1,2 megapixels

- Pixelgrootte van 1,9 micron

- Diafragma van ƒ/2.2

- Burst-modus

- 720p HD-video (30 beelden per seconde)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Leuke foto's, vooral de eerste 2. Je kat kan lekker zich goed verdekt opstellen in je woonkamer zo te zien XD

Wat voor plant is dat trouwens? Het lijkt wel een graansoort :puh:

Geplaatst: