Jump to content

Grand Theft Auto TOM's foto's

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Paar nieuwe foto's gemaakt, gewoon zomaar even. :)

Luna, mijn poes. Jawel, ze is echt een fotogeniek beestje. :)

01adc52364ccd8de7fbc4e45d3c4481dfcb389bade.jpg

Interieur Mini Cooper Cabrio; vooral bedoeld om de nadruk te leggen op de (hopelijk vele) zichtbare details

011c2538f0b8b25cf6801bec7b4665438dec869e84.jpg

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

En tussendoor weer even eentje. :)

xds9k2.jpg

Geplaatst:

Mooie foto's Tom. Over details in de minifoto gesproken... Lekker goedkope benzine daarzo :puh: Blijf het apart vinden een snelheidsmeter in het midden. Zo is een mini wel erg mooi. Mocht ik ooit een nieuwe mini cooper kopen (zou eerder voor die oude gaan), dan plaats ik mijn stoel dus mooi in het midden :D

Geplaatst:

Wel mooie foto's, misschien kan je ook foto's maken van het landschap.

Maar als je in een stad woont, kan dat helaas niet :D

Geplaatst:

Mooie foto's Tom. Over details in de minifoto gesproken... Lekker goedkope benzine daarzo :puh: Blijf het apart vinden een snelheidsmeter in het midden. Zo is een mini wel erg mooi. Mocht ik ooit een nieuwe mini cooper kopen (zou eerder voor die oude gaan), dan plaats ik mijn stoel dus mooi in het midden :D

Haha, we waren dan ook in België. :puh:

Mij lijkt een snelheidsmeter in het midden nogal irritant onder het rijden, eerlijk gezegd. Maar het heeft wel iets 'unieks', vind ik. Het past vooral ook wel mooi bij een klein autootje als een Mini Cooper (Cabrio in ons geval). Mijn moeder vindt de oude Mini Cooper, zo'n Austin Mini, trouwens ook eigenlijk mooier, haha.

Wel mooie foto's, misschien kan je ook foto's maken van het landschap.

Maar als je in een stad woont, kan dat helaas niet :D

Ik woon niet echt in een stad, maar wel in een dorp waar ze heel erg met de tijd meegaan. Veel landschap heb je hier dan ook niet. Jammer eigenlijk, want natuurfoto's zijn wel altijd de mooiste om te maken. :)

• 2 maanden later...

Wauw, het is alweer even geleden dat ik nieuwe foto's heb gepost. :puh:

Hierbij dan een aantal van mijn tripje naar Brugge in de kerstvakantie:

IMG_0643.JPG

IMG_0640.JPG

IMG_0647.JPG

IMG_0648.JPG

IMG_0650.JPG

IMG_0644.JPG

IMG_0656.JPG

Geen van de foto's zijn bewerkt, en er is geen HDR gebruikt. :)

Geplaatst:

Ziet er best mooi uit dat Brugge, vooral met zo'n kerstmarkt en de kerstsfeer. Persoonlijk vind ik het ook wel leuk dat je er gewoon lekker wat mensen op laat staan in je foto's. Zo blijven je foto's natuurgetrouw :puh:

Vooral die 2e foto vind ik daar leuk in, want dan kan je vele mensen eruit pikken en kijken wat ze nou eigenlijk doen. Zo leest een koppel van een grote kaart, de ander staat met een spandoek, weer een ander loopt met een grote baard het geleuter van z'n vrouw aan te horen. Net een Where is Waldo picture :D

Geplaatst:

Wauw... het zijn hele fascinerende foto's, KUTGW! :tu:

En Brugge moet zeker een mooie stad/dorp zijn, want ik zie zelf heel veel oudheid op de foto's.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...