Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 (bewerkt) Paar nieuwe foto's gemaakt, gewoon zomaar even. Luna, mijn poes. Jawel, ze is echt een fotogeniek beestje. Interieur Mini Cooper Cabrio; vooral bedoeld om de nadruk te leggen op de (hopelijk vele) zichtbare details Bewerkt: 15 oktober 2014 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 19 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 (bewerkt) En tussendoor weer even eentje. Bewerkt: 19 oktober 2014 door Grand Theft Auto TOM Reageren
NicolaB Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Mooie foto's Tom. Over details in de minifoto gesproken... Lekker goedkope benzine daarzo Blijf het apart vinden een snelheidsmeter in het midden. Zo is een mini wel erg mooi. Mocht ik ooit een nieuwe mini cooper kopen (zou eerder voor die oude gaan), dan plaats ik mijn stoel dus mooi in het midden Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Wel mooie foto's, misschien kan je ook foto's maken van het landschap. Maar als je in een stad woont, kan dat helaas niet Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Mooie foto's Tom. Over details in de minifoto gesproken... Lekker goedkope benzine daarzo Blijf het apart vinden een snelheidsmeter in het midden. Zo is een mini wel erg mooi. Mocht ik ooit een nieuwe mini cooper kopen (zou eerder voor die oude gaan), dan plaats ik mijn stoel dus mooi in het midden Haha, we waren dan ook in België. Mij lijkt een snelheidsmeter in het midden nogal irritant onder het rijden, eerlijk gezegd. Maar het heeft wel iets 'unieks', vind ik. Het past vooral ook wel mooi bij een klein autootje als een Mini Cooper (Cabrio in ons geval). Mijn moeder vindt de oude Mini Cooper, zo'n Austin Mini, trouwens ook eigenlijk mooier, haha. Wel mooie foto's, misschien kan je ook foto's maken van het landschap. Maar als je in een stad woont, kan dat helaas niet Ik woon niet echt in een stad, maar wel in een dorp waar ze heel erg met de tijd meegaan. Veel landschap heb je hier dan ook niet. Jammer eigenlijk, want natuurfoto's zijn wel altijd de mooiste om te maken. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2015 (bewerkt) Wauw, het is alweer even geleden dat ik nieuwe foto's heb gepost. Hierbij dan een aantal van mijn tripje naar Brugge in de kerstvakantie: Geen van de foto's zijn bewerkt, en er is geen HDR gebruikt. Bewerkt: 8 januari 2015 door Grand Theft Auto TOM Reageren
NicolaB Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Geplaatst: 8 januari 2015 Ziet er best mooi uit dat Brugge, vooral met zo'n kerstmarkt en de kerstsfeer. Persoonlijk vind ik het ook wel leuk dat je er gewoon lekker wat mensen op laat staan in je foto's. Zo blijven je foto's natuurgetrouw Vooral die 2e foto vind ik daar leuk in, want dan kan je vele mensen eruit pikken en kijken wat ze nou eigenlijk doen. Zo leest een koppel van een grote kaart, de ander staat met een spandoek, weer een ander loopt met een grote baard het geleuter van z'n vrouw aan te horen. Net een Where is Waldo picture Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Wauw... het zijn hele fascinerende foto's, KUTGW! En Brugge moet zeker een mooie stad/dorp zijn, want ik zie zelf heel veel oudheid op de foto's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.