nickerr Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 inde gym van las venturas ofzo is zo'n kerel die vet moeilijk te verslaan is wie weet een makkelijke manier onm hem te verslaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Ik weet niet hoor.Ik sla enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Als CJ brass cnuckels (ofzoiets) heeft, dan houd die die aan tijdens dat gevecht. Er liggen een paar onder de brug bij the Jonshons House, Ganton, Los Santos. Je kunt ook die dingen die je geleerd hebt in de LS en/of SF gym gebruiken. suc6. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Zorg dat je automatisch op hem richt en dan sla je hem met je alternatieve wapenknop (bijPS2 is dat r1+driehoekje). Dan moet je hem echt heeeeeeeeel makkelijk verslaan. Het kan ook gewoon met richten en gewoon slaan (rondje bij PS2), dit is namelijk altijd heeeel makkelijk, ik begrijp eigenlijk het probleem niet, tenzij jij die automatische richtknop niet gebruikt :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.