Tommie59 Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Geplaatst: 13 april 2015 Kaart van internetgebruik en hoeveelheid mensen per land met internet: Reageren
Michael Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Geplaatst: 13 april 2015 Interessante map Tom! Grappig om sommige plekken te zien waarvan je niet dachtte dat er juist zoveel internet wordt gebruikt. Reageren
Dexist Geplaatst: 15 april 2015 Rapport Geplaatst: 15 april 2015 Populairste films per staat waarvan het verhaal ook in die staat afspeelt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2015 Een kaartje van iemand die een mogelijke toekomstige San Francisco BART voorstelt: En wat er in de werkelijkheid is: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2015 Kaart van de Berlijnse S-Bahn. En een creatief kaartje van de Berlijnse U- en S-Bahn. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Geplaatst: 17 april 2015 Kaartje van het metronetwerk van Parijs. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2015 Ooh, eventjes de Parijse metro als een gelijkaardig concentrisch plannetje: En hetzelfde voor de Brusselse: Reageren
Tommie59 Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Geplaatst: 17 april 2015 Iets soortgelijks voor Amsterdam: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2015 Wie het volledige bestand (over jongeren binnen de EU) eens wilt lezen, stuur dan maar een PB! "Dal Riata" en "Orkney & Shetland" zou ik toch echt bij mekaar voegen. Reageren
Basssss Geplaatst: 20 april 2015 Rapport Geplaatst: 20 april 2015 Als je toch zo geniet van metro-kaarten, dit is die van Seoul waar ik afgelopen halfjaar van mocht genieten. Je kwam er al in voor een euro en de langst mogelijke route kost nog geen 3 euro. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2015 Ik heb het altijd wel een vreemd netwerk gevonden, maar het werkt wel fantastisch (drukste ter wereld als het goed is)! :o De zes Flora-rijken. Het geeft regio's weer met gelijkaardige begroeiing en planten (met vage grenzen tussen de regio's in, het zijn overgangsgrenzen) Bevolkingsdichtheid van Iran: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2015 Een kaart van Piri Reis overlegt met de "werkelijkheid". Evolutie van de Chinese dynastieën. Reageren
NicolaB Geplaatst: 29 april 2015 Rapport Geplaatst: 29 april 2015 Ik blijf dit een mooie foto's vinden. Dit brengt toch wel op een unieke manier een moment in kaart. 9-11: Tornado Foto voor voor de picknick: En als laatste een houten looping-achtbaan in 1899: Het leuke vind ik van dit soort foto's, dat erg veel informatie wordt geserveerd, maar dat je het er zelf moet uithalen (m.u.v. de peilen in het laatste plaatje). Zoal Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2015 Geen enkel van de vier foto's laadt bij mij... jammer. Naja, hier een mooie (maar zeer grote) etnografische/linguïstische kaart van de Kaukasus. Reageren
RUBENN Geplaatst: 29 april 2015 Rapport Geplaatst: 29 april 2015 (bewerkt) @Nicola, mooie foto's, zeker de eerste en derde! Die van 9/11 kende ik al, op de derde is de impact van zo'n tornado echt goed te zien. ö Foto's van boven in dergelijke resoluties vind altijd wel interessant om naar te kijken Als je meer van die 'tornado-impactfoto's' wilt zien, diezelfde site heeft een hele mappenstructuur met foto's, gekoppeld aan locaties op een open-maps systeem. Bewerkt: 29 april 2015 door im_ruben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.