Jump to content

Maps, maps everywhere!

Recommended Posts

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

1070

• NicolaB

110

• Dexist

93

• SpacyColours

61

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Phoenyxar, heb je binnenkort tijd en zin in een wedstrijdje "wie het meest accuraat Europa kan natekenen inclusief landsgrenzen, landennamen en bijbehorende hoofdsteden"?

Geplaatst:

Enkele leuke kaartjes van hypothetische buslijnen in Los Santos en Liberty City (niet de echte lijnen):

Buses.jpg

TLQmXPt.jpg

Geplaatst:

@ Dexist: die map van jou is best accuraat (qua stereotypes dan, niet per se de waarheid van de stereotypes). :puh:

@ Phoenyxar: Roep maar een deadline. :Y

Geplaatst:

Die is zeker nog nooit bij het strand geweest. Ook daar denk ik "Look, we've got mountains!"

Bergen-aan-Zee-003.jpg

duinen-schoorl.jpg

1-klimduin_800x600.jpg

klimduin voor de kids en aspirant-bergbeklimmers

7902690.jpg

je kan je voorstellen dat als je bij een van die windmolens in de vlakke verte staat en kijkt naar die duin, dat je dan denkt: "look, we've got mountains!"

Geplaatst:

Nou, een hoge duin is echt geen berg (Nederland heeft geen bergen, maar een heuvel van 322,5 meter kan er voor doorgaan) hoor :puh:

En Spacy: binnen een week of twee? Als een van de twee al sneller klaar is kan dit dat laten weten natuurlijk.

Geplaatst:

En Spacy: binnen een week of twee? Als een van de twee al sneller klaar is kan dit dat laten weten natuurlijk.

Oké! :dans:

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, een hoge duin is echt geen berg (Nederland heeft geen bergen, maar een heuvel van 322,5 meter kan er voor doorgaan) hoor puh2.gif

ja in het echt is het natuurlijk geen berg :puh: Maar goed, jij kijkt er vast anders tegenaan. Hier in waterland (zoek maar eens op) heb je zelfs geen heuvels van 2 meter hoog. Dus zelfs heuvels zijn voor ons bergen. :D

Anyhow, ik wilde dus n.a.v. van jouw GTA4-buskaartje een busroute rijden... Dus ik jatte bus 84.

busje.jpg

... Ik kijken op dat mapje van je, bestaat er helemaal geen Bus 84. Dus ik boos naar Algonquin-Bridge terminal zoeken voor een andere bus....

Naamloo1223s.jpg

....Waren alle bussen Bus 84... Just Lies I tell you! Allemaal leugens die map. Er rijd maar 1 buslijn in Heel Dukes, dat is Lijn 84 en die bestaat niet! :duh:

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

Nou, dat heb ik toch ook gezegd? Het zijn hypothetische buslijnen.

En inderdaad, alle bussen dragen B84 als lijn.

Geplaatst:

Hypothetisch... En dan nog geen eens Bus 84 erin meenemen. Lekkere hypothese.... Reinste kolder zeg ik je!

(grapje natuurlijk, al had ik wel gehoopt dat bus 84 ertussen zat. Nu moet ik dat imaginair in m'n hoofd voor elke reiziger erbij zeggen. Ja sorry man, dit is de hypothetische bus 32. Ze waren te lui om elk bus een nummer te geven, dus gaven ze het maar een lijnnummer die niet bestaat. Gelukkig zijn ze wel eenduidig geweest over de locatie, want we blijven gewoon in Liberty City. Dus nu kan ik bij iedereen handmatig zeggen "ja sorry man, dit is...".)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...