Dexist Geplaatst: 2 september 2015 Rapport Geplaatst: 2 september 2015 Exclusief de zweefvliegvelden komt het totaal wel op 29, burger + militair + twee militaire die niet meer in gebruik zijn. Volgens wiki. Toch best veel nog :O https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_vliegvelden_in_Nederland Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 september 2015 Rapport Geplaatst: 3 september 2015 Persvrijheid in de wereld. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2015 Wel wat gedateerd, Spanje zou nu wel oranje/rood mogen zijn. Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 september 2015 Rapport Geplaatst: 3 september 2015 Recentelijk in het nieuws geweest, passend: twitter.com/arabthomness/status/634339476169486336/photo/1 Edit: hmm, die Twitter koppeling werkt niet helemaal lekker. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 4 september 2015 Rapport Geplaatst: 4 september 2015 Hier is de afbeelding. Reageren
NicolaB Geplaatst: 4 september 2015 Rapport Geplaatst: 4 september 2015 Persvrijheid in de wereld. Groenland is het grootste stuk persvrijheid op de wereld! Ik vraag me altijd af hoe dit soort dingen beoordeeld/geconcludeerd zijn Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Interessant, maar het toont wel vooral hoe leeg sommige van die stedelijke regio's zijn. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 7 september 2015 Rapport Geplaatst: 7 september 2015 Mogelijkerwijs is het een gecompliceerde kaart voor sommige(n), toch vond ik het wel de moeite waard om 'm te delen. Het gaat over de routes van orkanen tussen 1985 - 2005. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2015 Dat stukje Georgië moet handig zijn. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 9 september 2015 Rapport Geplaatst: 9 september 2015 (bewerkt) Kaart v/d Efteling. (groot) Landen waar het meest hasj word gerookt. Bewerkt: 9 september 2015 door Tommie59 Reageren
Dexist Geplaatst: 9 september 2015 Rapport Geplaatst: 9 september 2015 Voor Marokko moeten wij een paspoort hebben voor zo ver ik weet. En betwijfel of de NL-ID kaart ook geld voor die Franse overzeese gebieden. Zou wel gaaf zijn, helemaal naar de andere kant van de wereld met alleen je ID Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2015 Voor Frans Guyana zou het normaal wel moeten kloppen, want dat is in feite een deel van Frankrijk. Non-Métropolitain, maar wel gewoon Frankrijk. Voor Marokko moeten wij een paspoort hebben voor zo ver ik weet. Ik ging eens checken: European Union citizens not subject to a visa requirement will no longer need a passport to enter Morocco, as the Moroccan government will allow them to enter the country with only their valid identification card, according to a statement released by the Ministry of Tourism on Wednesday.However, Morocco will only accept European Identity Cards for trips organized by tour operators. Tour operators should present a list of EU tourists to the Moroccan General Directorate for National Security (DGSN) 72 hours before they arrive. Dus in feite heb je praktisch gezien wel een paspoort nodig. Reageren
Dexist Geplaatst: 9 september 2015 Rapport Geplaatst: 9 september 2015 Ahja handig . Frans Guyana kan inderdaad wel. Metrolijnen gevisualiseerd. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2015 Dat is wel leuk, want ik weet wie die kaart heeft gemaakt. Zijn van die typische werkjes van SSC-leden Manila. Karachi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.