RUBENN Geplaatst: 1 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2016 Dat je er duur kan wonen verbaast me niet, maar dat het zó duur kan zijn in NYC wist ik niet... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2016 Proficiat Italië... Reageren
Dexist Geplaatst: 2 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2016 Best opvallend eigenlijk die snelheden in Roemenië. En is het rondom de middellandse zee te warm voor snel internet ? Reageren
RUBENN Geplaatst: 2 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2016 Leuk kaartje, maar ik zit hier gemiddeld rond de snelheden van Italië/Slovenië... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2016 De dichtstbij gelegen Olympische Spelen. Het gele is voor Rio. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2016 Gemaakt door SSC-lid. Reageren
RUBENN Geplaatst: 4 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2016 Hebben ze heel Noord Holland voor Amsterdam aangezien? Niet verwacht dat Mexico City met 20 miljoen inwoners relatief zo klein is, in vergelijking met bijvoorbeeld Chicago. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2016 Qua dichtheid is het toch Karachi dat bovenaan staat (Caïro trouwens ook), ook bevestigd in mijn eigen metingen. Voor Amsterdam is het de stad en dan tot aan Hoofddorp en Purmerend. Ik denk de definitie die ook de NCS gebruikt voor Metropool Amsterdam (niet geheel zeker). Tien grootste steden naar GDP. Reageren
RUBENN Geplaatst: 4 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2016 Oja Karachi is inderdaad nog een stuk dichtbevolkter. Voor Amsterdam is het de stad en dan tot aan Hoofddorp en Purmerend. Ik denk de definitie die ook de NCS gebruikt voor Metropool Amsterdam (niet geheel zeker). Dan lijkt me 2,3 miljoen nog steeds erg veel... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2016 Wel ja, naar mijn gegevens is Amsterdam ±1,2 miljoen met omgeving. Maar de regio afgebeeld is inderdaad bijna heel Noord-Holland. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2016 Verhoudingen tussen Sanders en Clinton bij de voorverkiezingen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.