Dutchy3010 Geplaatst: 24 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2016 Ik bekijk altijd met veel plezier jouw kaartjes, Phoeny. Heb jij een speciale site waar je de kaartjes vandaan haalt? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2016 Veelal Tumblr-blogs, maar ook de occasionele willekeurige Wikipedia-pagina's waar ik op terecht durf komen. Zolang het nog niet is gepost deel ik het! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2016 Basin van de Orinoco. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2016 Er wonen evenveel mensen in het zwart als in het blauw. Reageren
RUBENN Geplaatst: 29 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2016 En van Luxemburg was niets te vinden? Apart maar ook logisch hoe het eigenlijk zo extreem verdeeld is. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2016 Mogelijk uit de statistieken gehaald om het totaal beter te doen uitkomen? Je ziet wel meer witte plekken op de map, maar Luxemburg valt zo inderdaad wel op. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2016 Hoe de vliegroute tussen New York en Londen op uurbasis varieert afhankelijk van de straalstromen. Reageren
Sublime Geplaatst: 31 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2016 Weet niet of dit al gepost was, maar deze website is wel cool: https://www.windyty.com/ is een combinatie van alle informatie van weersatellieten op 1 wereldkaart. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.