Phoenyxar Geplaatst: 2 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2016 Eentje voor de Nederlanders, meest gedronken bier per gemeente. Reageren
Dexist Geplaatst: 3 september 2016 Rapport Geplaatst: 3 september 2016 Kijk al die bergen dan! Reageren
RUBENN Geplaatst: 3 september 2016 Rapport Geplaatst: 3 september 2016 Wauw, ik woon op een berg! Ik dacht al, wat is de lucht hier ijl... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2016 Ik durf niet zeggen hoe accuraat de kaart is, maar alleszins interessant! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2016 "Megacities - +10 Million Cities" *haalt tabel erbij* New York, Los Angeles, Buenos Aires, Rio de Janeiro, Kinshasa(*), Lagos(*), Londen, Parijs, Istanbul, Tehran(*), Lahore, Bengaluru, Bangkok(*), Guangzhou, Hong Kong, Chongqing, Chengdu, Wuhan, Tianjin, Harbin en Osaka halen die 10 miljoen niet. [* - Alzo in 2013, mits de kleine marge nu wellicht wel] Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 september 2016 Rapport Geplaatst: 5 september 2016 Welke stad is die in Duitsland? Of is dat het Rühr gebied gecombineerd? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2016 Ja, het is de Ruhr. Wat enerzijds geen stad is en ook eigenlijk die 10 miljoen niet haalt, maar kom Reageren
Dotz Geplaatst: 5 september 2016 Rapport Geplaatst: 5 september 2016 Eentje voor de Nederlanders, meest gedronken bier per gemeente. Tevens de reden waarom men nooit naar Budel toe moet gaan, ik spreek uit ervaring Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 september 2016 Rapport Geplaatst: 5 september 2016 (bewerkt) Ja, het is de Ruhr. Wat enerzijds geen stad is en ook eigenlijk die 10 miljoen niet haalt, maar kom Niets 'maar kom'. Die rode stip is groot genoeg om tegelijk over de Randstad, Antwerpen en Brussel heen te zetten. Dan hebben we ook bijna 10 miljoen. Bewerkt: 5 september 2016 door Bierbuikje Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 september 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2016 Maar dat is geen stad, dan kun je 6 stipjes op Bangladesh zetten en dan zou dat ook kloppen. Afstand naar dichtste hoofdsteden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.