Phoenyxar Geplaatst: 15 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2017 Sneeuw op 11 januari. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2017 Windmolenparken in Europa Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2017 Amerikaanse staten als steden (bevolking) Reageren
MovieGamer Geplaatst: 28 januari 2017 Rapport Geplaatst: 28 januari 2017 (bewerkt) Speed Limit Bewerkt: 28 januari 2017 door MovieGamer Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2017 Die heb ik inderdaad eens gezien, maar het is niet echt correct voor Duitsland (niet fout, maar onvolledig). Natuurlijk zijn er de gekende autobahnen zonder limiet, maar een groot aandeel van de snelwegen heeft weldegelijk een limiet :v Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 januari 2017 Rapport Geplaatst: 29 januari 2017 14 uur geleden, Phoenyxar zei: Die heb ik inderdaad eens gezien, maar het is niet echt correct voor Duitsland (niet fout, maar onvolledig). Natuurlijk zijn er de gekende autobahnen zonder limiet, maar een groot aandeel van de snelwegen heeft weldegelijk een limiet :v Das eenzelfde theorie als dat in NL overal 130 km/h zou mogen worden gereden, ook niet zo. Lijkt me aardig accuraat, als je het meer ziet als "max max snelheid". Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2017 Dat is natuurlijk wel waar, maar in het geval van Duitsland is het uiteraard wel een lichtjes andere uitzondering (met de geen limiet anders). Ach, het zijn maar wat voetnoten. Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 februari 2017 Rapport Geplaatst: 3 februari 2017 Lichtvervuilling. Echt erg. De E19 en A12 zijn zo al te herkennen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.