Cabyon Geplaatst: 8 januari 2018 Rapport Geplaatst: 8 januari 2018 Pendleton Hill lijkt een beetje quadrubbel op. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2018 Ik heb mijn twijfels bij Italië Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2018 Rusland is als gastland de ploeg met de laagste FIFA-ranking, toch wel grappig. Reageren
Cabyon Geplaatst: 18 januari 2018 Rapport Geplaatst: 18 januari 2018 Staat een foutje op die afbeeldingen, ik zie Nederland niet. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 januari 2018 Rapport Geplaatst: 19 januari 2018 Op 18-1-2018 om 10:09, Phoenyxar zei: Rusland is als gastland de ploeg met de laagste FIFA-ranking, toch wel grappig. Op zich niet eens zo heel gek wanneer het WK wordt gehouden in een land wat niet tot de standaard-toplanden van het voetbal behoort. Zuid-Afrika was in 2010 de op één na laagste, alleen Noord-Korea stond nog lager (83 om 105). Dat komt met name doordat de geplaatste landen allemaal in de jaren daarvoor goed hebben gepresteerd in competitieve interlands (ze hebben zich immers gekwalificeerd) en daardoor punten gepakt voor de ranking. Het gastland daarentegen speelt oefenwedstrijden, waarin het resultaat ook van minder belang is. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2018 Dat is zeker waar, maar ik ben het er niet volledig mee eens. Het Russische voetbal heeft ooit betere dagen gekend en zal ooit wel bij die toplanden geteld zijn geweest. Dat die dagen ver achter ons liggen geeft zo'n grafiek dan wel mooi weer. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2018 Het interessante is vooral de toevoeging van de bevolking (bij benadering) van elke regio. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 februari 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2018 Het quasi rechte verloop (toch op grote schaal) van de Rode Rivier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.