Votair Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2014 Het algemeen milkshake topic. Houdt jij ook van milkshakes? Deel hier wat jouw favoriete smaak is, waar jij je milkshake het liefst drinkt, etc.. etc.. Gewoon een topic voor liefhebbers van de milkshake. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2014 Milkshake Ondertussen al lang geleden dat ik er eentje dronk. Ach, die herinnering dat ik aan de zee men vanille milkshake ging halen voor de eerste keer. Blijft magisch. Goeie tijden. Overigens mijn lievelingssmaak is vanille. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2014 Soort van toepasselijk liedje erbij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 27 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2014 Mijn lievelingssmaak is: chocolade, maar ik drink ook best veel vanille. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2014 Aardbei van de mac. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
super_senne Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 Ik drink hem vaak bij de lokale snackbar en dan kersen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 Ik kon mijn eerste milkshake herinneren toen ik nog een kleuter was. Toen maakte de snackbar voor mij de banana milkshake handgemaakt en die was echt lekker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 Als ik een milkshake drink, is dat meestal uit school langs de snackbar met vrienden. Dat is dan een vanille milkshake. Bij de McDonals haal ik altijd 'n medium aarbei. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 Aardbei van Angelo's is echt lekker na een zware dag school. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 Bananen Milkshake van de plaatselijke patatzaak gerund door chinezen Heerlijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 Zelf ben ik niet zo'n fan van die dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 Die van de Mac kunnen er altijd wel in, of natuurlijk zelf maken. Die van de Aldi vind ik ook wel lekker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 28 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 Zelf ben ik niet zo'n fan van die dingen. Voor straf, moet je in de hoek gaan staan! 10 minuten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 Soort van toepasselijk liedje erbij Ook het eerste waar ik aan dacht toen ik dit topic zag staan Een lekkere aardbei milkshake gaat er altijd wel in maar toch ben ik eerder een smoothie persoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 Milkshakes zijn lekker, mijn lievelings smaak is vanille. Maar ik drink het niet zo vaak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.