Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 Zelfgemaakte aardbeien milkshake van m'n oom, smaakte niet verkeerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
super_senne Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2014 Zelf ben ik niet zo'n fan van die dingen. Voor straf, moet je in de hoek gaan staan! 10 minuten. op zijn minst een half uur!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 30 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 september 2014 Laten we er 1 uur van maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2014 Ik haat milkshakes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2014 Ga weg dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2014 Ik beantwoord letterlijk de eerste vraag uit de OP. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2014 Ik haat milkshakes. nice, en wat is je favorite smaakt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2014 De smaak die ik het minst haat is vanille. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2014 De smaak die ik het minst haat is vanille. Ik vind jou maar een vanille... :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2014 Vanille milkshakes zijn inderdaad niet verkeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 7 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2014 Goddelijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2014 Hier in het ijssalon hebben ze heerlijke chocolademilkshakes (en andere milkshakes), maar dat is met echte stukjes chocolade. Op zich heel lekker, maar die blijven dan altijd in je rietje vast zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 9 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2014 Hoe groot zijn die stukjes? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.