Jump to content

problemen met conection naar server cloud


coolguynl

Recommended Posts

Hebben meer mensen van jullie een probleem dat het spel niet kan opslaan op de server cloud? ligt de server van rockstar plat of is het een probleem bij mij thuis?

ik heb er ook last van en Dylan (danger_dog_guy) heeft er ook last van

Link to comment
Delen op andere websites

Volgende bericht op de site van R*

We will be performing brief GTA Online maintenance on September 29, 2014 between 9:00 a.m. (ET) and 10:00 a.m. (ET). Grand Theft Auto Online and Rockstar Cloud Services will be temporarily unavailable on both PlayStation®3 and Xbox 360 during some of this period.

Leaderboards both in-game and on the Social Club website may be temporarily paused or unavailable. Submissions to leaderboards will catch up and be posted after the maintenance is finished, so no data will be lost.

Apologies in advance for any inconvenience.

Kan dus kloppen dat je problemen ondervindt. Ook je gegevens op de social club staan op nul....tenminste bij mij.

Link to comment
Delen op andere websites

daarom zal waarschijnlijk de i fruit app op mijn telefoon ook niet werken. jammer maar het is zo ik hoop dat ik vanavond wel kan saven. nu ben ik alles wat ik gedaan heb dus kwijt. had al zo'n 20 a 30k geld verdiend en kan er dus niks mee. ja uitgeven om te weten dat ik het toch kwijt ben maar dan nog heb ik de mods niet op mijn auto

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien ligt het hier aan?:

Toch niet weer die onzin :roll:.

Volgende bericht op de site van R*

We will be performing brief GTA Online maintenance on September 29, 2014 between 9:00 a.m. (ET) and 10:00 a.m. (ET). Grand Theft Auto Online and Rockstar Cloud Services will be temporarily unavailable on both PlayStation®3 and Xbox 360 during some of this period.

Leaderboards both in-game and on the Social Club website may be temporarily paused or unavailable. Submissions to leaderboards will catch up and be posted after the maintenance is finished, so no data will be lost.

Apologies in advance for any inconvenience.

Kan dus kloppen dat je problemen ondervindt. Ook je gegevens op de social club staan op nul....tenminste bij mij.

Dit is inderdaad het probleem. Gewoon even afwachten en het werkt weer allemaal ;). Bewerkt: door Swede_Demon
Link to comment
Delen op andere websites

Haha alweer de zoveelste keer dat de Rockstar Games servers plat liggen, het gaat echt de goede kant op emo.gif

Wat is er mis met onderhoud dan? Zondag op maandag nacht lag onze eigen website er ook uit omdat we bezig waren met het converteren van de database. Nu kan onze website veel meer vreemde symbolen weergeven.

Rockstar Games heeft ongeveer één keer per maand ook onderhoud aan de systemen van GTA Online. Hierbij voeren ze op de achtergrond zeker vele verbeteringen door waardoor het spel alleen nog maar beter wordt. Dat wij hier als Europeanen iets meer last van hebben komt doordat wij in een andere tijdzone leven. Rockstar Games doet het onderhoud ook vooral 's nachts, maar dan in de Amerikaanse tijdzone. Met zo'n wereldwijde fanbase zal er altijd wel iemand last hebben van het onderhoud aan GTA Online. Over het algemeen kan je zeggen dat onderhoud goed is omdat er verbeteringen worden doorgevoerd. Zo lang het niet dagelijks is lijkt me het niet echt iets om over te zeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

als ze dan die hackers enzo eens aanpakken ook meteen. had van de week een speler waarmee ik met een auto op in reed die gewoon dwars door de auto liep. dat is pas leuk hij knalde mij wel elke keer af maar zelfs met een auto er over rijden helpt niet omdat hij door de auto liep.

Link to comment
Delen op andere websites

als ze dan die hackers enzo eens aanpakken ook meteen. had van de week een speler waarmee ik met een auto op in reed die gewoon dwars door de auto liep. dat is pas leuk hij knalde mij wel elke keer af maar zelfs met een auto er over rijden helpt niet omdat hij door de auto liep.

Dat is iets wat nooit volledig weggewerkt kan worden, hackers vinden altijd weer een manier om te hacken en de boel te verzieken. Rockstar wil ook graag van die hackers af maar dat zal nooit echt lukken.

Nja, ze kunnen er iets aan doen: geen online gedeelte meer maar dan gaat iedereen daar weer over zagen...

Bewerkt: door Swede_Demon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...