RMJ Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Geplaatst: 30 september 2014 zo dat was weer een tijdje geleden dat ik tijd heb gehad.. tagje gemaakt. rates please Reageren
3L1077 Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Geplaatst: 30 september 2014 Leuke sig weer. Enkel die zwarte randjes boven- en onderaan storen me een beetje, vind het gewoon lelijk staan. Waar ik ook meteen aan dacht: waar is het rood? Bij SoA denk ik meteen aan rood en bloed, en dat is hier helemaal niet ik verwerkt, integendeel, het is blauw. Zou die tekst misschien niet beter in het donkerrood passen, om een beetje extra diepte en karakter te geven? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Geplaatst: 30 september 2014 Leuke sig weer. Enkel die zwarte randjes boven- en onderaan storen me een beetje, vind het gewoon lelijk staan. Waar ik ook meteen aan dacht: waar is het rood? Bij SoA denk ik meteen aan rood en bloed, en dat is hier helemaal niet ik verwerkt, integendeel, het is blauw. Zou die tekst misschien niet beter in het donkerrood passen, om een beetje extra diepte en karakter te geven? Rode invloeden van de Amerikaanse vlag had ik ook graag terug willen zien. Reageren
3L1077 Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 Wat bloedspatters zouden ook niet mis staan met dit thema. Reageren
RMJ Geplaatst: 1 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 Was de planning in het begin inderdaad, echt tijdens verloop toch gekozen voor een meer 'koudere' en cleane look. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 Leuk gemaakt, misschien bloedspetters of meer darkness er in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.