coolguynl Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 is hte mogelijk om de body armor die je hebt onder je tshirt te dragen? Reageren
Niked Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 (bewerkt) Bedoel je dat je hem niet meer kan zien ? Of dat je hem wel nog kan zien maar dan achter je t-shirt ? Bewerkt: 1 oktober 2014 door skullz-000 Reageren
coolguynl Geplaatst: 1 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 nou gewoon onder mijn tshirt. ik heb een crew shirt aan maar dat stomme armor zit er overheen dus zie je het shirt niet. zou ook leuk zij als je hem helemaal niet ziet maar of dat kan weet ik niet. Reageren
Niked Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 (bewerkt) Daarvoor staat hier: klik het antwoord Bewerkt: 1 oktober 2014 door skullz-000 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 Best vervelend... ik had dat ook. Maar op den duur was dat body armor al weg. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 Select knop indrukken en dan in dat menutje kiezen of je de body armor wil zien of niet. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 Body armor on/off werkt niet eens bij mij. Ook al zet ik hem uit blijft die body armor aan. En ook andersom als ik die body armor aan wil gaat ie niet. Alleen als ik van een andere sessie verander gaat ie weg, komt hij of veranderd hij van looks. :S Reageren
maartenvdz Geplaatst: 2 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2014 Body armor on/off werkt niet eens bij mij. Ook al zet ik hem uit blijft die body armor aan. En ook andersom als ik die body armor aan wil gaat ie niet. Alleen als ik van een andere sessie verander gaat ie weg, komt hij of veranderd hij van looks. :S dan moet je bij dat menutje x doen op xbox op ps zelfde denk i k Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.