Robson.nl Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Eeeey zou iemand even de missie riot halen en de missie daarna want als ik hem probeer te spelen loopt hij vast Hier is mijn savegame http://rapidshare.de/files/3286735/GTASAsf1.b.html Gr Rob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Eeeey zou iemand even de missie riot halen en de missie daarna want als ik hem probeer te spelen loopt hij vast Hier is mijn savegame http://rapidshare.de/files/3286735/GTASAsf1.b.html Gr Rob Je maakt meer kans als je hem in het save-game aanvraag topic jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Dit kan je beter posten in het savegame aanvraag topic. Daar heb je ook meer kans. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickerr Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 gebruik nou de airracercode duh dan heb je hem in 1 keer gehaald weetj toch wel :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) gebruik nou de airracercode duhdan heb je hem in 1 keer gehaald weetj toch wel :blink: misschien is het geen cheater en gebruikt hij geen codes Edit: @ Renne: ik zeg ook niet dat het niet nuttig is Bewerkt: 23 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) gebruik nou de airracercode duhdan heb je hem in 1 keer gehaald weetj toch wel :blink: misschien is het geen cheater en gebruikt hij geen codes Mischien gebruikt hij er wel. En is het handig om dat te zeggen. Als iemand een cheat heeft kan dat heel nuttig zijn en is het goed dat hij dat zegt. Bewerkt: 23 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 gebruik nou de airracercode duhdan heb je hem in 1 keer gehaald weetj toch wel :blink: misschien is het geen cheater en gebruikt hij geen codes Mischien gebruikt hij er wel. En is het handig om dat te zeggen. Als iemand een cheat heeft kan dat heel nuttig zijn en is het goed dat hij dat zegt. Ja, dat is waar. Als hij niet cheat is het ook goede info, zowiezo voor anderen die wel cheaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.