Michael Geplaatst: 2 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2014 Gisteren begonnen de problemen al, ik kon voortdurend niet online komen op Grand Theft Auto Online. Uiteindelijk kon ik pas in de avond een kwartiertje spelen, maar sta ik weer voor een dilemma. Ik wou de nieuwe update downloaden, maar hij blijft steeds bevriezen wanneer ik iets wil downloaden. Ik ging de update downloaden toen de pop up kwam, en toen liet hij zien dat er nul procent werd gedownload. Dus ik had vijf minuten gewacht, en uiteindelijk wou ik het downloaden cancellen. Maar toen ik klikte op stoppen, werd het nog erger, want ik kon niet eens meer iets doen. Toen heb ik heb maar uitgezet en aangedaan, maar het lukte nog steeds niet. Uiteindelijk heb ik de installatiedata verwijderd, gewacht met downloaden, downloaden wanneer jezelf al in het spel zit, niks werkt. Ik erger me er dood aan, want in de tussen tijd had ik allang kunnen spelen. Ook bij PlayStation Store wou hij ook niet een nieuwe update downloaden. Heeft er iemand een oplossing voor deze vreselijk irritante bug? Ligt het aan Sony? Want dit had ik twee dagen geleden niet.. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2014 Je lijkt niet de enigste te zijn met deze problemen. Ik zou niet weten hoe het komt of op te lossen, maar ik heb bij het opstarten ook eventjes problemen gehad met de verbinding, SnapMatic deed lastig etc. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 5 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2014 Misschien een fout van Rockstar, want ik had ook last van deze problemen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2014 Je moet nog niet gelijk downloaden maar ff wachten tot je de taal selectie op de achtergrond ziet, dan loopt ie niet vast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.