Lijpe Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 Hoi Als ik dus me GTA IV opstart, en dan op Start druk en als hij bij de storie wilt beginnen, dan blijft het zwart scherm. Het enigste wat er is is rechtsonder 'The Cousins Bellic', iemand een fix mischien? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 (bewerkt) Op welk platform heb je dit probleem? PC, PS3 of XboX 360? Bewerkt: 4 oktober 2014 door tommie59 Reageren
Lijpe Geplaatst: 5 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2014 Op welk platform heb je dit probleem? PC, PS3 of XboX 360? I k heb m op PC Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 5 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2014 Heb je hem via Utorrent gedownload, want dat had ik ook dat het beeld op zwart ging. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 5 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2014 Heb je hem via Utorrent gedownload In dat geval bieden we hier geen hulp. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2014 Een beetje meer informatie kan ons veel helpen. Heeft GTA IV ooit wel gewerkt? Heb je de nieuwste patch al geïnstalleerd (zonee, doe dat eens: klik)? Wat zijn je computer specificaties? Misschien kan je computer GTA IV helemaal niet aan... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.