dmx Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 ey ik dacht dat DMX nieuwste album "here we go again'' 19 juli uit zou komen maar ik kan hem nog nergens vinden weet iemand misschien waar ik em kan vinden? Reageren
Renne Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) Bedoel je niet "And then there was x"? Want daar staat de song "here we go again" op en "and then there was x" is de derde album. Als je die bedoelt kun je hem hier vinden: http://beta.music.msn.com/album/?album=10402612 Bewerkt: 23 juli 2005 door Renne Reageren
dmx Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 nee and then there was X heb ik allang ik bedoel niet het lied maar het album here we go again kijk maar eens op defjam.com Reageren
Trax Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Dat zal de release zijn in de V.S, hij is namelijk hier nog niet te koop. Of hij is uitgesteld .. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.