Ronaldje Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Als je alle auto`s van dat bord hebt ( easter basin in eiland 2) Wat krijg je dan :$ Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) Dan krijg je gewoon wat ¨% bij. Je moet het doen voor de 100%. http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...houd=ODD_EXPORT Bewerkt: 23 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Als je alle auto`s van dat bord hebt ( easter basin in eiland 2)Wat krijg je dan :$ Alvast bedankt je krijgt de optie om op sommige dagen auto's te kopen die je niet op de weg ziet rijden zoals de monstertruck. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Je krijgt ook wat geld als je het allemaal hebt gedaan. @Ronaldje: Waarom open je een topic als je het op msn al gevraagt hebt? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 En het is ook zo als je een bord vol hebt, dan komt er een ander bord en zo zijn er in totaal 3 verschillende borden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Als je alle auto's geëxporteerd hebt krijg je 100.000$ extra. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
McShaker Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 weet je wat, dan vraag ik ook wat over export missies!! Want bord 1 heb ik nu bijna helemaal vol, het lukt me alleen niet de Patriot(Hummer) te krijgen!! Iemand een idee misschien? ik ben al door de achter ingang naar binnen gegaan bij de leger basis in desert, dat lukte niet... toen schoten ze mijn wagen kapot, en al een keertje bij dat schip in San Fierro, ook een soort leger ding, was ik met een jetpack heen gegaan(nee ik cheat niet)... En geland naast dat ding, ik stapte in en schoten ze me wagen ook kapot... iemand??!! Hoe krijg ik de PATRIOT! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Hoe krijg ik de PATRIOT! Die staat in de walktrough. Ook wel hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Hoe krijg ik de PATRIOT! Die staat in de walktrough. Ook wel hier. Nee hoor, daar staat niet hoe je hem heel huids naar de Import Export rijgt, alleen hoe hij er uit ziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Hoe krijg ik de PATRIOT! Die staat in de walktrough. Ook wel hier. Nee hoor, daar staat niet hoe je hem heel huids naar de Import Export rijgt, alleen hoe hij er uit ziet. Als je een beetje slim bent dan druk je toch gewoon op Locations? Hier staan de Locations van de Patriot. Inclusief een Export Gerelateerde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Ik ga met een snelle auto naar Easter Basin, rij naar die Patriot, schiet wat agenten dood (want anders schieten zei jouw auto en/of banden kapot). Ik rij uit Easter Basin. Nu moet je goed kunnen rijden om de politieauto's te kunnen ontwijken. Dan rij is naar mijn garage en Doherty, save en rij op mijn gemak naar het schip. Als het echt niet lukt kan je hem nog altijd in Save-Game aanvraag plaatsen als je dat wilt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phenx Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 je kunt ook naar een soort fabriek gaan ten zuidoosten van SF. Op die parkeerplaats staat ook een Patriot. Dan heb je geen gezeur met de politie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pazzo Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 je kunt ook naar een soort fabriek gaan ten zuidoosten van SF. Op die parkeerplaats staat ook een Patriot. Dan heb je geen gezeur met de politie. Heb hem ook zien staan bij op de parkeerplaats bij het ziekenhuis in Las Venturas... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.