LegendCrew Geplaatst: 7 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2014 Hallo, Ik ben Laurens. Ik ben de beheerder van de crew; Legends of US ( http://socialclub.ro...w/legends_of_us ) (PS3) Wij zijn opzoek naar 2 soorten leden.. 1- Nieuwe Crewleden die ACTIEF GTA wil spelen met de crew.. 2-Makers van emblems voor onze crew, wij sturen je dan een exemplaar die jij na mag maken met de emblem editor, wanneer je dit voor ons wil doen staan er natuurlijke leuke beloningen voor je klaar! Alvast bedankt! Ik zie jullie terug in de crew! Grtjes, Laurens Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 7 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2014 Beste, Welkom op GTAForum. Mbt het starten en onderhouden van een crew zijn er wat regels opgesteld in het bewuste subforum (dit topic zal daar zsm heen worden verhuisd) en die regels vind je hier. Veel plezier nog op GTAForum. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 7 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2014 Ik wil wel lid worden van de crew, maar ik ben niet zo goed ik crew emblems maken. Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 (bewerkt) . Bewerkt: 23 oktober 2014 door DDT Dorus Reageren
VladjePutini Geplaatst: 14 juli 2015 Rapport Geplaatst: 14 juli 2015 Ik wil verder niet in een crew ofzo maar ik kan wel crew logo's maken voor je Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.