KoningJesper Geplaatst: 7 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2014 Als een soort grapje noemen mijn vrienden op school me allemaal Koning Jesper Ik vind het wel grappig en heb er niks op tegen, hierdoor doen ze het nog steeds en is dit mijn bijnaam geworden. Mijn vraag was dus of iemand een PF wil maken voor me: Type: Profielfoto die iets te maken heeft met die naam en mijn naam erin Stijl: Als stijl zou ik graag een strakke stijl willen, metro achtig ofzo Grote: 64x64 Voorbeeld: - Tekst: "Koning Jesper" Rand: Zie hieronder Kleuren: Of juist veel kleuren en strak zoals metro of juist strak en zwart wit Alvast bedankt! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 8 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2014 Oke, wel lol dat ze je Koning Jesper noemen, maar waarom noemen ze je zo :clown: Reageren
KoningJesper Geplaatst: 8 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2014 Dat is zo ontstaan, voor klassentoenooi had iedreen een cape, en toen noemde iemand me voor de grap koning Jesper en zo ging t verder, lol Reageren
KoningJesper Geplaatst: 9 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 (bewerkt) Het is al gelukt. Met een kroontje van Freepik.com en wat eigen inbreng! :dans: Bewerkt: 9 oktober 2014 door SheldonCooper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.