sabinee1995 Geplaatst: 8 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2014 (bewerkt) Hallo lieve forum leden, Aanstaande zaterdag om half 8 geven danger_dog_guy en ik een leuke meeting. Geïnteresseerd ? Lees dan vooral verder! Wanneer : zaterdag 11 oktober Hoe laat : half 8 Thema : Don't fuck the dutch Kleding : 4 x rood, 4 x wit, 4 x blauw Console : ps3 Het programma: We verzamelen met zijn allen bij vinewood hills. Welk voertuig je meeneemt mag je zelf weten. Daarna maken we een rij van 3 bij 4. En dan maken we met zijn allen een Nederlandse vlag. Daar worden een aantal foto's van gemaakt en dan gaan we met zijn allen naar het vliegveld. We gaan met zijn allen in een vliegtuig en op het moment dat danger_dog_guy en ik ja roepen springen we met zijn allen. (niet verplicht maar gelieve een Nederlandse parachute we landen in het boerendorp. Vanuit daar starten we een playlist die bestaat uit 4 races, 2 deadmatches, 2 lts Regels: - Niet schelden als het gebaseerd is op een ander. - Iedereen gaat op passieve mode. - We houden het eerlijk, Dus niet expres botsen tijden races, - We luisteren naar de hosts - Je kleed je in jou gekozen outfit kleur. (Volledig outfit met je gekozen kleur) Wil je meedoen laat dan een bericht hieronder achter met je psn naam, of je een headset hebt en welke kleur je wilt voor je outfit. keuze uit: rood, wit, blauw. [table=header] Leden | Headset | Bijzonderheden | Kleur sabientje1995 | Ja. | - | rood Danger_dog_guy_7 | Ja. | - | wit SheldonCooper | ? | Ovb | blauw [/table] vrije plekken: 9 Bewerkt: 8 oktober 2014 door sabinee1995 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 8 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2014 (bewerkt) Leuk! Ik doe mee op voorbehoud! Laat t op tijd weten, neem aan van wel, hoe lang zal het ong duren? Ik doe BTW blauw aan Bewerkt: 8 oktober 2014 door SheldonCooper Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2014 Leuk! Ik doe mee op voorbehoud! Laat t op tijd weten, neem aan van wel, hoe lang zal het ong duren? Ik doe BTW blauw aan 2 uur denken we dat het zal duren Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 8 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2014 Ik wil wel ook mee doen, maar ik heb geen headset. Mijn kleur is wit. Reageren
hey800 Geplaatst: 8 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2014 Ik doe graag mee onder voorbehoud. Ik wil graag rood zijn. Reageren
maartenvdz Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 je kunt beter de NL valg met gekleurde autos maken en foto maken vanuit een hwli das mooier Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 je kunt beter de NL valg met gekleurde autos maken en foto maken vanuit een hwli das mooier maar dat willen wij niet, dus nee... Reageren
Lars Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 ik kom wel, het maakt mij niet uit welke kleur. zolang je er maar bij verteld waar ik het kan vinden. Heb geen headset. Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 9 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 ik kom wel, het maakt mij niet uit welke kleur. zolang je er maar bij verteld waar ik het kan vinden. Heb geen headset. de kleren vind je gewoon in de kledingwinkels Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Maar ben ik al toegevoegd?? Reageren
Lars Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Ik kan niet, mijn moeder kwam net binnen en morgen gaan we blijkbaar uiteten :\ Reageren
KoningJesper Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Ik kan helaas niet meedoen, sorry Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 11 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 meeting afgelast wegens te weinig leden. volgende datum komt nog. Reageren
mitchztm Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Im in! PSN: mitchztm Ik kom in het blauw En heb geen headset. Reageren
Votair Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Im in! PSN: mitchztm Ik kom in het blauw En heb geen headset. De meeting is afgelast. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.