Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Naar een andere dag ja, kan ie zich toch nog wel aanmelden? Reageren
mitchztm Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Naar een andere dag ja, kan ie zich toch nog wel aanmelden? Wat is de nieuwe datum? Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Misschien handig om een plan B te hebben als er te weinig leden zijn voor plan A Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 11 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Misschien handig om een plan B te hebben als er te weinig leden zijn voor plan A met 1 aangemeld lid is er niet echt een plan b Reageren
Votair Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 (bewerkt) Ik kan misschien wel meedoen op de volgende datum, maar dan moet ik wel de nieuwe datum weten. Bewerkt: 11 oktober 2014 door Votair Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2014 We zijn nog aan het kijken maar wat voor mij het beste uitkomt komt voor sabine niet uit en andersom hetzelfde... Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2014 Jammer, ik had echt zin in die meeting. Maarja.... als er toch niet zoveel leden meededen, heeft het ook niet zoveel nut Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2014 Jij was de enige die nog kwam dus het idd weinig zin Reageren
coolguynl Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2014 het is dat het weer nog goed is zodat ik nog steeds op de camping ben in het weekend. en aangezien ik mijn ps3 thuis heb staan en op de camping geen internet is kan ik niet mee doen aan de meetings. als binnenkort het te koud word om te slapen op de camping zal ik wel eens kijken of ik met jullie mee doe in de meetings. zo ga ik dan ook juist kijken of ik ook met de crewmeetings van the criminal legends mee kan gaan doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.