kwarkie1337 Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 kan het zijn dat het spel niet goed is of is de cooler van me pc kapot misschien wie kan mij helpen eerst deed het spel altijd ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Het ligt hoogswaarschijnlijk aan je pc. Ik kan niet zeggen wat er is je moet even je systeem specs geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KingSix Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Paar mogelijkheden die in me op komen. Heb je een onboard geluidskaart? Als dit het geval is moet je allereerst je drivers updaten en als je nog dit probleem hebt je geluidsversnelling op basis zetten. Dit doe je bij start -> uitvoeren -> dxdiag typen en dan bij geluid/sound. Anders kan dit ook het zijn: Cooler van PC kapot (zoals je al hebt gezegd) Cooler van 3D-kaart kapot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.