Jump to content

Geheime raam huis Michael


GTAKevin023

Recommended Posts

Een aantal (grotere) youtubers hebben ook een filmpje gemaakt van de hidden door/windows :)

De meesten geven wel credits naar het filmpje van Joriz gelukkig (en via dat filmpje weer naar GTAKevin023)

Blijkt dus toch iets te zijn wat nog niet ontdekt was! Best vet!

Link to comment
Delen op andere websites

Dus ik ben de grote ontdekker? puh2.gif Ik ben de eerste die het op internet heb gezet? puh2.gif

Denk het wel aangezien ik er tot gisteren niets anders over heb kunnen vinden. Dus complimenten. :)

Al klopt dat huis natuurlijk voor geen meter en sluit wel vaker het interieur in gebouwen niet aan op het exterieur. Dat is wel al vaker genoemd.

In meerdere GTA's zitten trouwens wel dit soort foutjes. Mede daardoor zijn de meeste outtakes pagina's op WikiGTA ontstaan. We zullen vast nog wel meer foutjes in GTA5 gaan tegenkomen hoe insignificant die foutjes van R* ook zullen zijn.

jongens ga er tegen aan coveren of rijden met een moter en maak ook een foto!? of filmpje als je dat doet

Ik heb dat nog beide geprobeerd maar dat levert niets op. Achter de muur zit gewoon niks en visueel kan je ook echt geen verschil zien tussen het stuk waar de deur zit en het gebied er omheen. Het lijkt gewoon of R* vergeten is de eigenschappen van een stuk texture goed te zetten nadat ze een deur hebben weggehaald ofzo.

Een aantal (grotere) youtubers hebben ook een filmpje gemaakt van de hidden door/windows smile3.gif

Echt weer ernstig om te zien dat slechts een simpel voorbeeldfilmpje weer totaal uit verband wordt getrokken voor Likes en natuurlijk weer gaat worden opgeblazen tot een verborgen deur waar natuurlijk de GTA Online Heists gaan plaats vinden die natuurlijk gaat uitkomen als Pasen en Pinksteren op één dag valt. crazy.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Dus ik ben de grote ontdekker? :puh: Ik ben de eerste die het op internet heb gezet? :puh:

Lijkt het wel op :D Best wel gaaf, en dat nog na een jaar!

Echt weer ernstig om te zien dat slechts een simpel voorbeeldfilmpje weer totaal uit verband wordt getrokken voor Likes en natuurlijk weer gaat worden opgeblazen tot een verborgen deur waar natuurlijk de GTA Online Heists gaan plaats vinden die natuurlijk gaat uitkomen als Pasen en Pinksteren op één dag valt. crazy.gif

Tjah, welkom op youtube :puh:. Heb ook stukjes gelezen, als grap bedoeld, waar ze beweren dat achter die deur de Jetpack ligt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...