aron24 Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 (bewerkt) Wie is jou lievelingsartiest of band? Ik ben enorm fan van Coldplay. Wat een topband is dat. Verder ben ik ook fan van The Script en Maroon 5. Je mag filmpjes plaatsen. Bewerkt: 11 oktober 2014 door aron24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 (bewerkt) Opzich veel in het Rock en metal genre (soms ook daarbuiten), maar met uitzondering : Nazareth & Blue Cheer Twee niet al te grote namen van de jaren 70 (En voor BC ook 60) maar wel vrij degelijk . Bewerkt: 11 oktober 2014 door 1974 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Coldplay kan ik ook erg waarderen, verder luister ik vooral naar trance, dance en house. Artiesten als Armin van Buuren, deadmau5 en Tiësto (in z'n vroegere jaren) vind ik erg goed! Daarnaast ook de kleinere en onbekendere trance-producers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Coldplay vind ik ook een erg goede band. Ik luister vaak naar bekende DJ's. (Hardwell, Armin van Buuren, etc.) Maar ik luister ook erg vaak naar: hardstyle, dance, house, trance en heel af en toe dubstep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Ik ben niet zo voor de "traditionele" muziek. Ik hou meer van muziek die beschreven kan worden als "Episch". Meer specifiek ben ik liefhebber van soundtracks en scores. Immediate Music, , en zijn alvast een paar namen van groepen die dit soort muziek componeren. Daarnaast natuurlijk ook fan van diverse componisten, als daar zijn Hans Zimmer, , en . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 (bewerkt) Hoewel velen haar waarschijnlijk zullen haten: Lady Gaga, da's mijn idool. Máár.... Sinds ik iTunes Radio gebruik ben ik steeds vaker naar andere muziek gaan luisteren. En dan vooral richting het dance genre, maar ook trance. David Guetta, Skrillex, Avicii en Deadmau5 zijn een paar voorbeelden van waar ik nu voornamelijk naar luister naast Lady Gaga. Bewerkt: 11 oktober 2014 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Ik luister graag naar wat experimentele of alternatieve muziek. Denk aan groepen als Death Grips, B L A C K I E, Burzum, Sunn O))) en Swans. Daarnaast luister ik ook graag naar koormuziek, het liefst het werk van Josquin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Ik luister wel eens naar God is an Astronaut Is een instrumentele band. Voorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=34C41eEpM48 Heerlijke achtergrond muziek tijdens verslagen schrijven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Ik luister vooral naar muziek die de richting van Alternative Rock of Indie Rock opgaat, maar even graag naar Electronic (Electronic Pop of Rock bedoel ik dan, andere stijlen binnen Electronic laat ik eerder links liggen). Mijn favoriete band is Panic! At The Disco, er zijn verder een heleboel bands en artiesten die ik op de voet volg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricovs Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 (bewerkt) Ik luister voornamelijk naar EDM en dan voornamelijk Dubstep, Drumstep, Electro, Progressive House en Drum & Bass. Af en toe zitten daar nog wel wat andere willekeurige subgenres tussen zoals Nu Disco. Deze nummers ken ik voornamelijk door bronnen als Monstercat (https://www.youtube....QlPO9O_J5dF4ZzA) en NoCopyrightSounds (https://www.youtube....EOJ3D6gOs7HcyNg). Favoriete artiest is Disfigure (https://soundcloud.c...sfigureofficial), maar daarnaast vindt ik F.O.O.L. , Nitro Fun, PIXL en Razihel ook topartiesten. Paar van mijn favoriete nummers: Ik had er ook nog Razihel - Renzokuken aan toe willen voegen, maar ik mag niet meer videos plaatsen in een bericht. Excuus voor de waslijst aan nummers, Gr Ricorvs Bewerkt: 11 oktober 2014 door ricovs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Classic Rock (70's/80's), Pop (80's tot nu), Nederlandstalige Pop, Dance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Bon Jovi! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Minimal Techno, Techno. Tech house, Chillhop, Trance. Ben niet echt fan van bepaalde bands of artiesten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2014 Hardstyle _O_ . Vooral Headhunterz (2006 tot 2012) Frontliner (& abject dan), Riiho, Minus Militia, Radical Redemption, Digital Mindz, ID, Gunz for hire en nog paar anderen.. En af en toe hardcore. Vooral Angerfist, Evil activities, Miss K8 en Korsakoff. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2014 Genoeg om op te noemen, verschilt zeer van dag tot dag en hangt zeker samen met m'n stemming. Om enkele artiesten te noemen: Blind Melon, Depeche Mode, Joy Division, Cinderella, Foreigner, The Outfield, Pink Floyd, David Bowie, Nirvana, Icehouse, Tenacious D, Linkin Park, Orchestral Manoeuvres in the Dark, The Doors... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.