Jump to content

Zelf gemaakte races.


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Ik heb al een stuk of 3 races online gezet en die worden niet gespeeld.

Alleen de laatste die ik heb gemaakt is 5x gespeeld omdat ik in die race

een hele sessie had uitgenodigd om te spelen.

Maar wat ik me nou afvraag. Moet ik online zijn als die race op de kaart komt?

En als spelers het een leuke race vinden moeten ze die dan zelf downloaden via Social

Club om het in hun online map te hebben?

Of staan mijn races altijd online?

Gr GTAKevin023.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij hoeft niet online te zijn voor zo ver ik weet, wel kan je een playlist met je eigen jobs hosten, en wachten dat daar andere mensen in komen :)

Als mensen een job van jou willen spelen moeten ze deze eerst via social club bookmarken(bewaren). Je gaat dan naar het online gedeelte en zoekt op verschillende jobs(bijvoorbeeld races), of op naam. Dan kan je elke race die niet door Rockstar is gemaakt, maar door de spelers zelf, bookmarken. Deze jobs zul je dan terug vinden als je weer Online gaat spelen.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde verhaal als jou, ik maakte ongeveer 6 maanden geleden een deathmatch, maar die werd ook helemaal niet gespeeld.

Terwijl hij wel gebookmarked is, ik vind het wel een beetje vreemd dat hij helemaal gespeeld wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, die race die ik heb gemaakt heb ik nu een stuk of 6 keer gedaan en allemaal gewonnen omdat ik weet hoe die race is maar ook omdat ik hem leuk vind. En in me achterhoofd heb ik gewoon de gedachte van als ik een eigen gemaakte race zovaak win en ik heb daarvoor heel erg weinig race in race jobs gedaan dat Rockstar dat dan ziet en denken dat ik vals speel. Want ja een eigen race die heel vreemd is, 6x winnen en daarvoor nooit racen dan lijkt het erop dat je snel alles wil unlocken wat je kan verdienen.

Dus ik hou het lekker bij 6x racen in me eigen race en nu ga ik het niet meer doen. Want ik win elke keer. Straks denkt Rockstar echt dat ik vals speel. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, die race die ik heb gemaakt heb ik nu een stuk of 6 keer gedaan en allemaal gewonnen omdat ik weet hoe die race is maar ook omdat ik hem leuk vind. En in me achterhoofd heb ik gewoon de gedachte van als ik een eigen gemaakte race zovaak win en ik heb daarvoor heel erg weinig race in race jobs gedaan dat Rockstar dat dan ziet en denken dat ik vals speel. Want ja een eigen race die heel vreemd is, 6x winnen en daarvoor nooit racen dan lijkt het erop dat je snel alles wil unlocken wat je kan verdienen.

Dus ik hou het lekker bij 6x racen in me eigen race en nu ga ik het niet meer doen. Want ik win elke keer. Straks denkt Rockstar echt dat ik vals speel. :puh:

Je kunt volgens mij bij je eigen races niks unlocken om zo dit misverstand te voorkomen, had ik ergens gelezen op de support site van R* Games.

Verder krijg je bij je eigen races een stuk minder XP dan bij anderen ook om dezelfde reden.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, die race die ik heb gemaakt heb ik nu een stuk of 6 keer gedaan en allemaal gewonnen omdat ik weet hoe die race is maar ook omdat ik hem leuk vind. En in me achterhoofd heb ik gewoon de gedachte van als ik een eigen gemaakte race zovaak win en ik heb daarvoor heel erg weinig race in race jobs gedaan dat Rockstar dat dan ziet en denken dat ik vals speel. Want ja een eigen race die heel vreemd is, 6x winnen en daarvoor nooit racen dan lijkt het erop dat je snel alles wil unlocken wat je kan verdienen.

Dus ik hou het lekker bij 6x racen in me eigen race en nu ga ik het niet meer doen. Want ik win elke keer. Straks denkt Rockstar echt dat ik vals speel. :puh:

Je kunt volgens mij bij je eigen races niks unlocken om zo dit misverstand te voorkomen, had ik ergens gelezen op de support site van R* Games.

Verder krijg je bij je eigen races een stuk minder XP dan bij anderen ook om dezelfde reden.

Ik heb wel de kleur ultra blue gekregen na een paar races. Gewoon mijn eigen race. En brakes niveau 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...