Jump to content

Ik zoek een video-editor.

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste forummers,

Voor school moet ik tegen morgen een filmpje monteren. Nu gebruik ik een gratis versie van Videopad (ofzoiets) maar dat verloopt niet erg lekker; het monteren is enorm moeilijk.

Een tweetal jaar geleden heb ik gebruik gemaakt van een andere video-editor, maar de naam is me ontgaan. Ik denk dat het ook zo'n free trial was, een gratis maar gelimiteerde versie. Het enige wat ik me nog herinner is dat de lay-out overheersend donkergrijs was met rode elementen. Ook begon het met de letter A als ik me niet vergis.

Iemand die mij uit de brand kan helpen met deze beperkte tips? ;)

Geplaatst:

Met After Effects kun je normaal gezien wel een trial van 30 dagen uitproberen.

Het was zeker geen programma van Adobe, want dat had ik zelf kunnen vinden :puh:

Geplaatst:

Misschien AVS Video Editor?

http://video-editing...tor-review.html

Begint in ieder geval met een A :puh:

Hmm, alhoewel de kleuren heel verschillend zijn tegenover wat ik me nog herinner, lijkt het er toch verdacht veel op.. Ik heb op hun website een gratis trial gevonden, ik ga het eens uitproberen. Bedankt!

Je kan ook nog hier even kijken:

Een lijst met gratis video editing software, http://www.pcadvisor...iting-software/

Duizenden van dit soort lijstjes heb ik afgeschuimd, om telkens weer op Movie Maker van Windows uit te komen :7

Geplaatst:

Ik vind VideoPad juist zo plug 'n play. :7

Mocht je ruzie hebben met verlopen trial versies, de datum/tijd van je pc aanpassen naar ergens in 2004 doet altijd wonderen. :bier:

Geplaatst:

Helaas is AVS Video Editor niet hetgene wat ik zocht. Wat ik mis is nog een tool om subtitles toe te voegen (handmatig weliswaar).

Geplaatst:

Hetgeen mij nog te binnen schiet is Pinnacle Studios. Ondertiteling kan je eventueel toevoegen als een simpel .srt bestand. Er zijn een paar tools die je daarbij kunnen helpen (bv. Subtitle Edit), maar je kan dat ook manueel intypen. VLC Media Player kan daar makkelijk mee overweg, maar Windows Media Player (standaard) helaas niet. Er zijn wel bepaalde tools die de ondertiteling permanent op de video kunnen fixeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...