ShootDaan Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2014 Hey, Ik ben zo'n 2 weken geleden met GTA SA Begonnen. Toen kwam ik bij missie 68 (de vliegschool) en wou dus een savegame gebruiken alleen ben niet zo computer technisch en alles. Nu is het zo dat ik de vorige file gewoon heb gekopiërd, maar deze ook niets meer doet. Alles is weg.. moet dus weer opnieuw beginnen. Is er een manier om het toch werkend te krijgen of ergens een download tot en met missie 68 te verkijgen? Mvg, Shootdaan. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2014 Als je hier even klikt, dan kun je een savegame vinden per afgeronde missie. Geheel cheat vrij Reageren
ShootDaan Geplaatst: 12 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2014 Ligt het aan mij of is er juist bij die savegame geen download? http://www.gtaforum.nl/topic/131281-forum-savegame-the-ultimate-challenge/page__st__60#entry2192973 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2014 Die lijkt inderdaad niet meer te bestaan. De volgende is dezelfde savegame alleen één missie verder Reageren
ShootDaan Geplaatst: 12 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2014 Ik heb even snel gekeken en die N.O.E missie is er een waar er enkel word gevlogen dus dat is geen probleem, haha En na het plaatsen stond de savegame ook netjes tussen de games, dus zover ik kan zien is alles top in orde. Hartelijk bedankt voor de snelle en duidelijk hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.