nuke_obelisk Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 okee genoeg ik ga hier een einde aan maken, ik heb plaatjes van de combine als ik over ventjes heenrijd, de lichamen die er uit komen lijken verdacht veel op de texture en die uit map editor. dus ik denk dat we hiermee het dilemma kunnen eindigen Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 ik heb dit gelezen op een site op woensdag moet je tussen 20:00 en 21:00 naar Mount chiliad gaan en je moet 34% fat hebben en de basis kleren waarmee je begon en dan zie je daar een bebloed lijk liggen maar ik weet niet of het waar is Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) ik heb dit gelezen op een siteop woensdag moet je tussen 20:00 en 21:00 naar Mount chiliad gaan en je moet 34% fat hebben en de basis kleren waarmee je begon en dan zie je daar een bebloed lijk liggen maar ik weet niet of het waar is Van welke site heb je dit dan???? Ik wil er graag meer over weten En waar kun je btw zien hoeveel % vet je hebt? Je ziet als je bij stats kijkt alleen een balkje staan, maar ik zie er geen procenten bij staan Bewerkt: 12 juli 2006 door Mike Toreno Reageren
gta dylan Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 ja...van welke site. ik denk dat dat een leugen was van iemand. 1.je kan niet zien hoeveel % hebt. 2.waar moet je staan? 3.op welke dag? ik denk dat het een LEUGEN is. Reageren
LBG Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Kan je niet bij je stats zien hoeveel procent je hebt? Reageren
gta dylan Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 neen, je kan niet zien hoeveel % vet je hebt. Reageren
SilverDust Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 neen,je kan niet zien hoeveel % vet je hebt. Dat doe je door op Tab te drukken als je Ingame bent. Verder staat er ook nog Muscle Respect Sex Appeal enz. Reageren
gta dylan Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 nu snap ik het even niet meer. tab waar staat da?btw ik heb grand theft auto san andreas op playstation2. ja... en een staat muscle,stamina... maar kan je echt zien hoeveel % vet je hebt? Reageren
LBG Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Ja klopt ik heb net gekeken je kan nergens zien hoeveel % vet je hebt. EDIT: Ik wil niet als een moderator overkomen, maar we zitten nu wel erg offtopic. Bewerkt: 16 juli 2006 door CenMan Reageren
nick11123 Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 ik denk dat we gewoon een einde hier aan kunnen maken ik denk het komt gewoon uit de Combi harvest want die foto van nuke_obelisk daar zie je gewoon dat ze op die texture lijken en wat Anton van Hussel poste is volgen mij gewoon shit daar zit helemaal geen lijk dit komt gewoon uit de Combi Harvest Lance Dance van welke site heb je dat ?? wil ik wel eens een keertje zien Reageren
Pitbull Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 ik denk dat we gewoon een einde hier aan kunnen maken ik denk het komt gewoon uit de Combi harvest want die foto van nuke_obelisk daar zie je gewoon dat ze op die texture lijken en wat Anton van Hussel poste is volgen mij gewoon shit daar zit helemaal geen lijk dit komt gewoon uit de Combi Harvest Lance Dance van welke site heb je dat ?? wil ik wel eens een keertje zien ik ben het helemaal met je eens, trowens ik wil ook wel weten wat die site is Reageren
gta dylan Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 ik heb nog nooit gelet op die lijkehn die eruit komen uit die combi harvest. wel heb ik gezien dat daar vanalles uitspat maar... ik denk niet dat er een zombie of dode mensen in san andreas zitten. wel als je de mensen zelf dood lol Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 ik had het van deze site ik had die site namelijk gekregen van iemand op SA-MP klik Reageren
LBG Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 hahahahahahahahahhaha dat is echt duidelijk verzonnen... en wat is een electrogun? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.