ASPHALT Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Ja tuurlijk en ik ben Piet Hein Hier klopt geen ene moer van Reageren
LBG Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 klik Die zit in geneens in San Andreas xD Reageren
Ice Banana Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Die zit in GTA 2 Met een beetj fantasie en techniek zou je die delen in mekaar krijgen? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Die zit in GTA 2 Met een beetj fantasie en techniek zou je die delen in mekaar krijgen? Als R* het zou willen kunnen ze dat best doen maar van dat verhaal klopt niets van. Reageren
cj-gta Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 een boer die bloed laat? is het soms wat ik denk :blink: ik ga eens bekijken of het werkt, en dan ga ik jullie laten weten wat ik nu gaat uitspoken Volgens mij is dat de skin van de Ice Cold Killer. Ice Cold Killer Omschrijving: Wie dit gedaan heeft moet wel behoorlijk gestoord geweest zijn. Iemand is met een Bobcat de woestijn in gereden, heeft toen vlakbij de geheime legerbasis een behoorlijke kuil gegraven, en heeft toen ook nog eens zes lijken in het gat gedumpt. Kun jij achterhalen waar en waarom dit gebeurd is? En ben jij misschien wel de volgende? Of een van zijn zes lijken. San Andreas Walkthrough die lijken wasik gister was niks aan die bobcat is wel vervloekt wouw in stappe reed hij weg Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 een boer die bloed laat? is het soms wat ik denk :blink: ik ga eens bekijken of het werkt, en dan ga ik jullie laten weten wat ik nu gaat uitspoken Volgens mij is dat de skin van de Ice Cold Killer. Ice Cold Killer Omschrijving: Wie dit gedaan heeft moet wel behoorlijk gestoord geweest zijn. Iemand is met een Bobcat de woestijn in gereden, heeft toen vlakbij de geheime legerbasis een behoorlijke kuil gegraven, en heeft toen ook nog eens zes lijken in het gat gedumpt. Kun jij achterhalen waar en waarom dit gebeurd is? En ben jij misschien wel de volgende? Of een van zijn zes lijken. San Andreas Walkthrough die lijken wasik gister was niks aan die bobcat is wel vervloekt wouw in stappe reed hij weg Weg rijden er komen daar niet mensen Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Misschien komt deze texture wel van die mensen die door de maaier ofzo komen. Reageren
Maarten!! Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Misschien komt deze texture wel van die mensen die door de maaier ofzo komen. het was al eerder gezegd nee het is is niet datgene dat uit de harvester komt want dat zijn stukjes armens enz Reageren
Nickonly Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 een boer die bloed laat? bla bla bla ik jullie laten weten wat ik nu gaat uitspoken Volgens mij is dat de skin van de Ice Cold Killer. Ice Cold Killer Omschrijving: Wie dit gedaan heeft moet wel behoorlijk gestoord geweest zijn. Iemand is met een Bobcat de woestijn in gereden, heeft toen vlakbij de geheime legerbasis een behoorlijke kuil gegraven, blablabla Of een van zijn zes lijken. San Andreas Walkthrough die lijken wasik gister was niks aan die bobcat is wel vervloekt wouw in stappe reed hij weg Weg rijden er komen daar niet mensen Hebben jullie ooit ehoord van de zwaartekracht? Als een auto op een helling staat, rolt die naar beneden, maar in SA gebeurt dat pas als je dichtbij komt/ instapt dus daar is niets bijzonders aan... En ja die skin is van de delen die je ziet waneer je mensen overrijd met een harverster. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 een boer die bloed laat? bla bla bla ik jullie laten weten wat ik nu gaat uitspoken Volgens mij is dat de skin van de Ice Cold Killer. Ice Cold Killer Omschrijving: Wie dit gedaan heeft moet wel behoorlijk gestoord geweest zijn. Iemand is met een Bobcat de woestijn in gereden, heeft toen vlakbij de geheime legerbasis een behoorlijke kuil gegraven, blablabla Of een van zijn zes lijken. San Andreas Walkthrough die lijken wasik gister was niks aan die bobcat is wel vervloekt wouw in stappe reed hij weg Weg rijden er komen daar niet mensen Hebben jullie ooit ehoord van de zwaartekracht? Als een auto op een helling staat, rolt die naar beneden, maar in SA gebeurt dat pas als je dichtbij komt/ instapt dus daar is niets bijzonders aan... En ja die skin is van de delen die je ziet waneer je mensen overrijd met een harverster. Het kreng staat op een redelijk plat stuk grond. En hij zij weg rijden. (maar ja hij kan ook jouw idee bedoelen.) Reageren
nick11123 Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Misschien komt deze texture wel van die mensen die door de maaier ofzo komen. het was al eerder gezegd nee het is is niet datgene dat uit de harvester komt want dat zijn stukjes armens enz uhmm kijk eens een paar berichten terug daar heb nube_obelisk met eenofandere tool die texture in 3d gekregen en wat waren het.. lose armen en benen en die delen die uit de combi Harvest komen die lijken precies op die texture en het is zeker géén zombi Reageren
Ramon Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Voor de gene die zeggen dat die dingen niet uit de Harvester komen zijn dom,als je ff naar boven scrolt zie je vanzelf een screen,ik heb het pas geleden ook ff gedaan en na een paar x mensen overijden zag ik idd het zelfde...Dus mij lijkt deze "mysterie" opgelost te zijn,en voor wie het nu nóg steeds het niet geloofd,wees een beetje slim...En probeer het zelf,maak een screen en dan zie je het zelf... Misschien komt deze texture wel van die mensen die door de maaier ofzo komen. het was al eerder gezegd nee het is is niet datgene dat uit de harvester komt want dat zijn stukjes armens enz Bewerkt: 23 juli 2006 door Ramon™ Reageren
Fireman Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ik dacht dat we 4 pagina's geleden al besloten hadden dat het uit het combibe harvester kwam -_- Volgens mij heb ik zelf de objecten van de arm, benen, hoofd en torso gegeven om ze te spawnen in het spel. Reageren
LBG Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ja... waarom zit hier nog geen slotje op? Reageren
Jantje III Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Mensen, ik heb een texture gevonden van een bebloed lijk :o !!! En wie me niet geloofd moet GTA3.IMG openen en zoeken naar: dead_mantxd ik had dit ook mijn computer ging in eens sloom en ik zag precies hetzelfde maar dan zag ik cj (trouwens pietjeIII was erbij) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.