erterer0 Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Ik zat op SA-MP bij d server van een goede scripter, hij had objects als een soort van pickup geplaatst ( De objecten draaide rond en hadden geen collison) Er lag dus de resten van de combine bij... dus ik sluit me daarbij aan ( Search voor de gamemode interior mayhem) Reageren
metal_wario Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 WOW echt cool goed gevonden. Reageren
SWYV Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 (bewerkt) vanwege de topic: "bebloede lijk" laatst gedateerd op 9september, wil ik niet bumpen, dus open ik maar nieuwe topic in verband met "billyblood" niemand heeft billyblood kunnen ontdekken ik heb gevonden HOE texture "billyblood" eruitziet op de dff model de dff bestanden zijn - kmb_deadarm.dff - kmb_deadhead.dff - kmb_deadleg.dff - kmb_deadtorso.dff en de TXD: - dead_manTXD heb de zoekfunctie gebruikt en die gaat alleen naar de bebloede lijk topic dusja ik denk idd van een missie waarbij jij een pikdorser moet stelen van The Truth, waarbij jij de boeren platrijdt >>> Door Dizzee: Je mag een topic bumpen als je iets kan toevoegen eraan. Daarom heb ik de 2 topics maar samengevoegd.<<< Bewerkt: 8 oktober 2006 door Dizzee Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 ik snap het doel van dit topic niet helemaal (en waarom heeft die vent maar een been? ) Reageren
SWYV Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 lees even dit topic want daar werd een texture genaamd billyblood gevonden maar de mensen weten niet wat het is voor een ding in GTA SA, ik heb kunnen vinden en voila ik heb getoond hoe de billyblood eruitziet op de dff model Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 ja ik had dat topic al eens gelezen maar ik snap nog steeds niet de nut ervan? Reageren
Proximitus Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 deze texture word waarschijnlijk gebruikt voor de lichaamsdelen die uit de combine harvester komen, als je over mensen heen rijd. dan zie je er altijd wat lichaamsdelen uitvliegen. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 nee dat snap ik wel maar wat is het nut dit topic te openen, we wisten toch al dat ie uit de harvester kwam? Reageren
SWYV Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 nou, wist jij ook hoe het eruitzag van model??? geloof van niet hoor want als uit harvester dan is al rap weg bij me dusja Reageren
Joriz Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 kan je deze model vervangen door CJ Goed gevonden. Uit de harvester komen niet complete lichamen dus ik denk dat die lichaamsdelen aparte models zijn. Reageren
SWYV Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 ja aparte delen want er zijn 4dff bestanden ervan voor een personage zoals ik al vermeld in eerste post of bekijk de onderste screen dat de delen apart zijn Reageren
LBG Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 nou, wist jij ook hoe het eruitzag van model??? geloof van niet hoor want als uit harvester dan is al rap weg bij me dusja Volgens hij ook al gepost in model, ik had hem iig al gezien. Reageren
gta dylan Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 maar door die foto's weten we niet veel. waar ligt die dan? kan iemand dat misschien onderzoeken? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 mijn punt is leuk dat ie er zo uitziet, volgens mij was dit zelfs al gepost, maar stel van niet, wat heb je eraan? Reageren
cj-gta Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 Misschien is dat wel dé zombie :huh: jowx ik kom denk volgende week met bewijs van de zombie ik heb hem gezien geloof me alsje jong bent kijk dan niej nr plaatje wantje kan n8merries krijge Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.