Jump to content

Bebloede Lijk Texture

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar als het uit de combine harvester komt moet er ook een vrouwelijke skin zijn dus dat is het zeker niet.

• Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ASPHALT

13

• SWYV

9

• W3sl3y

9

• Ice Cold Killa

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

R* gaat niet bij alles super gedetalieerd maken daarom zaken die moddels uit de combine ook gelijk door de grond zodat je niet zo snel ziet dat het gewoon het zelfde is.

mijn conclusie

alles wat er in komt komt er anders in maar anders er uit.

dus 1 en 2 gaan er in en komen er uit als 0

er zijn nu ook niet zoveel mensen die in een sloom groot lelijk wagentje gaan reiden en mensies overhoop reiden

dus dit was nou niet echt een punt in het spel waar je veel aandacht aan moest besteden.

grats

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik ben niet 100% zeker, maar misschien heb ik het gevonden. Als je de DVD bekijkt, die je bij de Special Edition kreeg krijg je een filmpje te zien: The Introduction. Daarin word alles een beetje uitgelegt enzo. Hij is met de San Andreas game engine gemaakt en als je doorspoelt naar 4 min 22 zie je 2 kerels (even hun namen vergeten) een kerel in mekaar slaan en die is al helemaal bebloed. Ik heb die vergeleken met die texture maar ik zie niet heel veel overeenkomsten maar eigenlijk moet je dus proberen die texture in te wisselen voor een ped en controleren. Zoals ik al zei, ik ben niet 100% zeker dus geen bullshit erover!

Dit is het filmpje, staat op Google Video:

http://video.google.nl/videoplay?docid=403...p;q=san+andreas

Het filmpje is dus gemaakt met de Engine van SA zoals ik al zei, dus dat kan een verklaring zijn, dat ze de texture er gewoon niet meer uitgehaald hebben.

Geplaatst:

Allemachtig, dat dit topic nog leeft...

Dit topic bereikt ondertussen het niveau van onzinnigheid van het haaientopic in het GTA Vice City forum, dus laten we hier svp. een einde aan breien.

Ik heb even de moeite genomen een Combine Harvester te kapen, en deze los te laten op wat willekeurige voorbijgangers op het strand van Los Santos.

post-536-1163724480.jpg

Zoals je op de screen hierboven ziet komen de ledenmaten die dan tevoorschijn komen precies overeen met de 'billyblood'-skin uit dit topic. De brokken uit de harvester zijn altijd dezelfdelichaamsdelen van een blanke man met blauwe kleding, of je nu over een man, vrouw of zelfs politieagent rijdt.

Geen zombie, geen lijk, geen skin uit The Introduction, geen onontdekte easter egg en niets geheimzinnigs. Het is de skin van de harvesterlichaamsdelen, zoals al veel eerder en veel vaker gezegd is in dit topic. Kunnen we dit onderwerp nu eindelijk voor gezien laten?

• 1 maand later...
Geplaatst:
een boer die bloed laat? is het soms wat ik denk :blink: ik ga eens bekijken of het werkt, en dan ga ik jullie laten weten wat ik nu gaat uitspoken ;)

Als je probeert hem probeerd toe te voegen aan de peds, zou dat moeilijk gaan want deze texture heeft geen bijhorende model.

wel aan fam1.txd zo heb jij dan een zombie of moordenaar in je Grove street members :lol:

screens

zombie gezicht

zombie tegen BMW 750iL

download from RapideShare

hij lijkt egt veel op een Balla :cab:

als je die kleren enzo ziet van de 2e screen

Geplaatst:

Voorlopig ga ik akkoord met Lantyz, maar voor de mensen die het nog altijd niet geloven:

Als de billyblood niet de delen zijn die uit de combine harvester komen, moeten er andere textures zijn die dan wel zouden overeenstemmen met die lichaamsdelen uit de combine harvester.

- Als die 'andere' textures er zijn is het probleem nog altijd niet opgelost en zijn we weer weg voor 13 pagina's

- Als ze er niet zijn, kan dit topic eindelijk gesloten worden en zijn het dus wel degelijk de lichaamsdelen uit de combine harvester

Gtwien

P.S.: De tijd die nodig is om dit hele topic (tot nu toe) te lezen is 30 minuten...

Geplaatst:
Allemachtig, dat dit topic nog leeft...

Dit topic bereikt ondertussen het niveau van onzinnigheid van het haaientopic in het GTA Vice City forum, dus laten we hier svp. een einde aan breien.

Ik heb even de moeite genomen een Combine Harvester te kapen, en deze los te laten op wat willekeurige voorbijgangers op het strand van Los Santos.

post-536-1163724480.jpg

Zoals je op de screen hierboven ziet komen de ledenmaten die dan tevoorschijn komen precies overeen met de 'billyblood'-skin uit dit topic. De brokken uit de harvester zijn altijd dezelfdelichaamsdelen van een blanke man met blauwe kleding, of je nu over een man, vrouw of zelfs politieagent rijdt.

Geen zombie, geen lijk, geen skin uit The Introduction, geen onontdekte easter egg en niets geheimzinnigs. Het is de skin van de harvesterlichaamsdelen, zoals al veel eerder en veel vaker gezegd is in dit topic. Kunnen we dit onderwerp nu eindelijk voor gezien laten?

billyblood_apart.jpg

billyblood.jpg

precies uit de screenshot van Lantyz (verrek, bijna niemand wil zeker goed lezen of bekijken dat ik al ontdekt heb over dit billy blood

Geplaatst: (bewerkt)

ik ga er achteraan

@edit de texture word 2x gebruikt in het spel wat is dan de 2de keer?????

Bewerkt: door raymondoo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...