Jump to content

Bebloede Lijk Texture

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb gekeken in palmino creek behalve een schep is er niet veel bijzonders ik ga de woestijn ff checken ;)

• Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ASPHALT

13

• SWYV

9

• W3sl3y

9

• Ice Cold Killa

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
een boer die bloed laat? is het soms wat ik denk :blink: ik ga eens bekijken of het werkt, en dan ga ik jullie laten weten wat ik nu gaat uitspoken ;)

Als je probeert hem probeerd toe te voegen aan de peds, zou dat moeilijk gaan want deze texture heeft geen bijhorende model.

wel aan fam1.txd zo heb jij dan een zombie of moordenaar in je Grove street members :lol:

screens

zombie gezicht

zombie tegen BMW 750iL

download from RapideShare

Geplaatst:

is er een manier om de texture te exporteren en op cj te gebruiken? bijv renamen... die skin ipv van een kledingsstuk?

Geplaatst:
is er een manier om de texture te exporteren en op cj te gebruiken? bijv renamen... die skin ipv van een kledingsstuk?

zal wel moeilijk gaan geloof ik hoor ;)

want CJ speler is in delen gemaakt, en tjah die "zombie" niet

Geplaatst: (bewerkt)
een boer die bloed laat? is het soms wat ik denk :blink: ik ga eens bekijken of het werkt, en dan ga ik jullie laten weten wat ik nu gaat uitspoken ;)

Als je probeert hem probeerd toe te voegen aan de peds, zou dat moeilijk gaan want deze texture heeft geen bijhorende model.

wel aan fam1.txd zo heb jij dan een zombie of moordenaar in je Grove street members :lol:

screens

zombie gezicht

zombie tegen BMW 750iL

download from RapideShare

de skin klopt nu niet want elke mens in het spel heeft een aparte model, ik kijk later wel ofdat ik de goede model voor hem kan vinden

Bewerkt: door ICE COLD KILLA
Geplaatst:
de skin klopt nu niet want elke mens in het spel heeft een aparte model, ik kijk later wel ofdat ik de goede model voor hem kan vinden

Wel jammer... misschien als er meer Tools uitkomen dat het makkelijker gaat? :blink:

Geplaatst:

Wel jammer... misschien als er meer Tools uitkomen dat het makkelijker gaat? :blink:

nah geef ICK de tijd en hij maakt er wel weer wat moois van.

Geplaatst:
Aan Palomino Creek is er toch een kerkhof, waar een grafsteen openstaat?

Er werdt volgens mij eens gezegt dat er een zombie was, en zoals Jowx al zegt hij kan misschien wel die zombie zijn.

Of gewoon een grapje van Rockstar, zo dat we weer iets hebben voor te zoeken ..

Maar dat is het volgens mij niet, het moet wel iets anders zijn.

Goed gevonden ICK, er moet wel iets meer achterzitten lijkt me.

Misschien wel Leatherface, maar weet ik niet zeker.

EDIT - Het bestand is dead_man.txd, een zombie is dus dood...

wie is leather face? :blink:

Geplaatst:
Aan Palomino Creek is er toch een kerkhof, waar een grafsteen openstaat?

Er werdt volgens mij eens gezegt dat er een zombie was, en zoals Jowx al zegt hij kan misschien wel die zombie zijn.

Of gewoon een grapje van Rockstar, zo dat we weer iets hebben voor te zoeken ..

Maar dat is het volgens mij niet, het moet wel iets anders zijn.

Goed gevonden ICK, er moet wel iets meer achterzitten lijkt me.

Misschien wel Leatherface, maar weet ik niet zeker.

EDIT - Het bestand is dead_man.txd, een zombie is dus dood...

wie is leather face? :blink:

gebruik anders even de zoekfunctie... <_<

Geplaatst:

Het lijkt mij dat dit de skin is van de bebloede lichaamsdelen die uit de combiner komen wanneer je over iemand heen rijdt.

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik weet niet of dit goed is maar bij dat lijk licht een foto volgens mij wie kan uit vissen wie dat is :? kom er zelf niet echt uit

PS ik weet niet of het een foto is

Geplaatst:

is dat niet gewoon de texture die op die lichaams delen zit die van die dooie mensen komt die door die grote tractor komt?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...