Jump to content

Bebloede Lijk Texture

Recommended Posts

• Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ASPHALT

13

• SWYV

9

• W3sl3y

9

• Ice Cold Killa

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

is het die propecan killer niet want met zo'n ketting zaag kom je wel flink onder het bloed te zitten.

Geplaatst:
is het die propecan killer niet want met zo'n ketting zaag kom je wel flink onder het bloed te zitten.

Dat is waar alleen je gezicht hoefd dan niet verminkt te zijn.

Eerst was er toch ook een EE met lijken in korenveld.

Is dat waar of niet want anders kan dit er wel 1 zijn.

In de officieele trailer zie je ook dat iemand in elkaar word geslagen en die bloed. (terwijl als CJ een paar klappen krijgt hij niet bloed) mischien is dit hem wel toen ze nog 5 min met hem door zijn gegaan.

Geplaatst:

Ik heb dat dode gastje ook al in een file gezien als object hij heeft arme benen en hoofd en lichaam als los object dus het is niet de killer maar gewoon een lijk.

Geplaatst:
is dat niet gewoon de texture die op die lichaams delen zit die van die dooie mensen komt die door die grote tractor komt?

Misschien moeten jullie eens de hele thread lezen en alle posts? ^

Geplaatst:

Het lijk ligt nergens maar is volgens mij gebruikt als het lijk dat uit de grasmaaier (hoe heet dat ding ook alweer) komt. Sinds dat het hoofd benen torso en armen losse objecten zijn.

Geplaatst:
Het lijk ligt nergens maar is volgens mij gebruikt als het lijk dat uit de grasmaaier (hoe heet dat ding ook alweer) komt. Sinds dat het hoofd benen torso en armen losse objecten zijn.

Goh, gelukkig heb ik dat nog maar 2 keer gezegt, EN HEB JE ER NOG OVERHEEN GELEZEN...

Geplaatst:

zou het dan toch Zon lijk uit het koren veld zijn ?

of een stuk lichaam dat door de blender heen is gehaald (blender=combine harvester)

Geplaatst:

Goh, gelukkig heb ik dat nog maar 2 keer gezegt, EN HEB JE ER NOG OVERHEEN GELEZEN...

Lekker boeiend ik zeg het alleen met wat betere uitleg omdat het uit losse delen bestaat die je in ide files kan vinden.

Geplaatst: (bewerkt)

leatherface bestaat naar mijn weten niet.

1)ik heb 24/7 onderzoek gedaan met onweer/regen/gewoon weer gedaan in shady cabin en in the panopticon.

2)kan ik aub weten wie hier de eerste was met "leatherface"??want die topics hier zijn enorm veel......

3)peter,gebruik in het vervolg edit knop ;)

Bewerkt: door gtagangster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...