P-Jamma Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik kan me ook niet voorstellen dat Niemand op de Hele Wereld hem nog nooit gevonden zou hebben als hij zou bestaan.... Reageren
Cool Hand Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Inderdaad Nasty, en het texture is er niets voor niets ! DUs ik ben het er helemaal mee eens. Ik denkw el dat iemand het wel eens gezien heeft, maar ja... San Andreas is zo groot, dat is veel zoeken. Koos. Bewerkt: 15 augustus 2005 door Cool Hand Reageren
P-Jamma Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik denkw el dat iemand het wel eens gezien heeft Tja.. maar of iemand het ooit gezien heeft, is nog maar de vraag Jammer dat er alleen zoveel mensen dingen gaan verzinnen en erbij gaan zitten vertellen. Dan weet je niet meer wat er nou echt is en wat nou niet Reageren
Keepertje8 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 leatherface bestaat naar mijn weten niet.2)kan ik aub weten wie hier de eerste was met "leatherface"??want die topics hier zijn enorm veel...... Volgens mij ik wat een impact :'D Reageren
nico_b Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 leatherface bestaat naar mijn weten niet.2)kan ik aub weten wie hier de eerste was met "leatherface"??want die topics hier zijn enorm veel...... Volgens mij ik wat een impact :'D waarom dacht je dat hij bestond? Reageren
WestCoast Gangsta Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 het zou ook kunnen zijn met de missie dat je voor the truth die combine moet stelen en dat dat de boeren zijn die je aanrijdt(misschien) Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Over dat bloed, het zou best op een container-schip gebeurd zijn, want dit hoor je wel eens op WCTR: Er is een container gevonden vol met allemaal lijken! (of iets in die richting.) Ten eerste: Dit zou een verwijzing kunnen zijn op een EE. Ten tweede: Misschien heeft dit wel wat met dat bloed te maken! Reageren
W3sl3y Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Dat zou wel kunnen. Maar dan moeten ze de hele EE eruit hebben gehaald. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Over dat bloed, het zou best op een container-schip gebeurd zijn, want dit hoor je wel eens op WCTR: Er is een container gevonden vol met allemaal lijken! (of iets in die richting.)Ten eerste: Dit zou een verwijzing kunnen zijn op een EE. Ten tweede: Misschien heeft dit wel wat met dat bloed te maken! Maar over dat Container schip... Dat is Cj geweest, tijdens de missies voor Woozie, dan moet je dan Container Schip aanvallen en infiltreren Reageren
imouL Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Maar volgens R* was er tog nog 1 hele grote easter egg die nog steeds niet ontdekt was... Miss heeft dit er iets mee te maken? Reageren
ViceAgent Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Lowl, geen zin meer om te eten Reageren
Caltson Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Maar volgens R* was er tog nog 1 hele grote easter egg die nog steeds niet ontdekt was...Miss heeft dit er iets mee te maken? van waar weet je dat? Reageren
imouL Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Maar volgens R* was er tog nog 1 hele grote easter egg die nog steeds niet ontdekt was...Miss heeft dit er iets mee te maken? van waar weet je dat? omdat dat hier op t forum werd verteld Kweet niet meer welk topic moetje je maar ff zoekfunctie gebruiken Reageren
Caltson Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Maar volgens R* was er tog nog 1 hele grote easter egg die nog steeds niet ontdekt was...Miss heeft dit er iets mee te maken? van waar weet je dat? omdat dat hier op t forum werd verteld Kweet niet meer welk topic moetje je maar ff zoekfunctie gebruiken weet je dan hoe het heette want anders is het onbegonnen werk! Reageren
imouL Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 weet je dan hoe het heette want anders is het onbegonnen werk! Nee kzou niet weten hoe rockstar wou er verder niks over zeggen btw: wil je kappen met dat ventje, komt vervelend over Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.