Jump to content

Bebloede Lijk Texture

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit kwam ik tegen

Leanne: "Police are struggling to solve the mystery of a container ship found deserted and full of bodies. The FBI is investigating. And government officials denied the existence of an area of Bone County that isn't on the map. Someone, who was unprepared to be named, said, 'The so-called placed that isn't called anything doesn't exist. And if it did, we'd name it something.' And-where is Mad Dogg, wonder record execs? The rapper has battled alcoholism and egomania for many years and recently missed a concert in Las Venturas. Staying in Venturas: it used to be a patch of desert, then it was a mob town. Now, it is the corporate headquarters of America. Richard explains from the streets."

• Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ASPHALT

13

• SWYV

9

• W3sl3y

9

• Ice Cold Killa

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Dit kwam ik tegen

Leanne: "Police are struggling to solve the mystery of a container ship found deserted and full of bodies. The FBI is investigating. And government officials denied the existence of an area of Bone County that isn't on the map. Someone, who was unprepared to be named, said, 'The so-called placed that isn't called anything doesn't exist. And if it did, we'd name it something.' And-where is Mad Dogg, wonder record execs? The rapper has battled alcoholism and egomania for many years and recently missed a concert in Las Venturas. Staying in Venturas: it used to be a patch of desert, then it was a mob town. Now, it is the corporate headquarters of America. Richard explains from the streets."

Betrekken ze madd dogg er nu bij? mijn engels is niet zo goed

Geplaatst:
Dit kwam ik tegen

kan iemand dit vertalen :?:?

Geplaatst:

Hmm zo te lezen is het een soort politie rapport....

Maar wat heeft dit precies te maken met de bebloede lijk texture?? :?

Geplaatst: (bewerkt)
Dit kwam ik tegen

kan iemand dit vertalen :?:?

De politie is aan het worstelen om het mysterie rond het verlaten containerschip dat vol met lichamen erop is gevonden. De FBI doet er onderzoek naar. En Overheids ambtenaren ontkenden  het bestaan van een gebied in Bone County dat niet op de kaart staat. Iemand waarvan zijn naam niet bekend is, zei: 'De zogenaamde geplaatsten zeiden niet dat iets niet bestaat. en als het bestaat, zouden we het een naam geven.' En waar is Mad Dogg, wonder verslag execs? De rapper heeft vele jaren gestreden tegen zijn alcohoverslaving en egoisme en heeft kort geleden een concert in Las Venturas gemist. Ook in Las Venturas: het was eerst een deel van de woestijn, later een stad met veel rellen. Nu is het het gezamelijke hoofdkwartier van Amerika. Richards brengt verslag uit vanaf de straten.

volgens mij zijn het 4 verschillende nieuwsberichten.

sommige woorden/zinnen kloppen niet omdat ik de betekenis van sommige woorden niet weet.

jowx :cya:

Bewerkt: door jowx
Geplaatst:
Over dat bloed, het zou best op een container-schip gebeurd zijn, want dit hoor je wel eens op WCTR: Er is een container gevonden vol met allemaal lijken! (of iets in die richting.)

Ten eerste: Dit zou een verwijzing kunnen zijn op een EE.

Ten tweede: Misschien heeft dit wel wat met dat bloed te maken!  :)

Maar over dat Container schip... Dat is Cj geweest, tijdens de missies voor Woozie, dan moet je dan Container Schip aanvallen en infiltreren ;)

Ow, oké. Niet echt aan gedacht. :)

Dat was een leuke missie trouwens...

• 1 maand later...
Geplaatst:
Het lijkt mij dat dit de skin is van de bebloede lichaamsdelen die uit de combiner komen wanneer je over iemand heen rijdt.

ik zeg niks.... kijk op pagina 2...

Geplaatst: (bewerkt)
Het lijkt mij dat dit de skin is van de bebloede lichaamsdelen die uit de combiner komen wanneer je over iemand heen rijdt.

ik zeg niks.... kijk op pagina 2...

Of t is in een missie gebruikt ik heb de objecten nummers en ik kan het lichaam laten spawnen.... kun je zien hoe t er uit ziet...

Hier: 2905, kmb_deadleg, dead_mantxd, 100, 0

2906, kmb_deadarm, dead_mantxd, 100, 0

2907, kmb_deadtorso, dead_mantxd, 100, 0

2908, kmb_deadhead, dead_mantxd, 100, 0 volgens mij zijn deze t <----

Ze staan in levelxre wat betekent dat ze in een missie gebruikt zijn, alle objecten van missie's staan daar.

Bewerkt: door Fireman
Geplaatst:
mischien in die missie van the truth? dat je die graanmachine moet jatten?

Ja, dat zou het enigste logische antwoord moeten zijn...

Geplaatst:

Wacht eens even .... :?

Volgens dat polietie rapport is er een gebied dat niet op de kaart staat.

Maar de politie zelf zegt dat het er niet is.

Kijk als je het nou eens over dat onderwatergeval hebt ...

Ik DENK eerlijk gezegd dat dat een verwijzing is ;)

Ik wil niks verzinnen maar toch ga ik het bekijken ik laat het wel horen als ik iets gevonden heb (ik kom met screens dan)

Geplaatst:

ja, dat zijn echt precies die stukken die uit de combine harvester komen. is dit ook weer opgelost! :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...