Jump to content

Bebloede Lijk Texture

Recommended Posts

• Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ASPHALT

13

• SWYV

9

• W3sl3y

9

• Ice Cold Killa

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Goor, komt hij ook in het spel voor?

Is dit niet gewoon het lijk uit The Introduction?

Of misschien komt het gewoon voor in een filmpje. :schater:

Geplaatst:

:bonk::bonk::bonk: zou ook dit kunne

->een of andere medewerker van rockster wilde de cd hoesjes snijden raakte in zijn vingers en bloed liep oveer een texture van een gewone citizen en dan kwan rockstar op het idee om er zo een caracture in te steken

:cab::cab::cab::cab::cab::cab::bonk:

Geplaatst:

(Is het een Bump als ik een topic van 2 dagen oud her-open?)

Een texture is het plaatje zoals je dat aan het hele begin van dit forum vindt. Het is als het ware de "bouwplaat" van iets wat in elkaar gezet moet worden.

Ik vind deze zombie maar griezelig. Misschien is het onderdeel van iets wat er op het laatste moment is uitgehaald door R*?

Geplaatst:

De politie is aan het worstelen om het mysterie rond het verlaten containerschip dat vol met lichamen erop is gevonden. De FBI doet er onderzoek naar. En Overheids ambtenaren ontkenden het bestaan van een gebied in Bone County dat niet op de kaart staat. Iemand waarvan zijn naam niet bekend is, zei: 'De zogenaamde geplaatsten zeiden niet dat iets niet bestaat. en als het bestaat, zouden we het een naam geven.' En waar is Mad Dogg, wonder verslag execs? De rapper heeft vele jaren gestreden tegen zijn alcoholverslaving en egoïsme en heeft kort geleden een concert in Las Venturas gemist. Ook in Las Venturas: het was eerst een deel van de woestijn, later een stad met veel rellen. Nu is het het gezamelijke hoofdkwartier van Amerika. Richards brengt verslag uit vanaf de straten.

Dit stuk van Bone County dat niet op kaart gezet is zal Area 69 zijn. Vandaar dat de overheid dat ontkent.

Geplaatst:
Dat lijkt beetje op dat mannetje die inelkaar geslagen wordt in die introductie filmpje..

Volgens mij is het ook de gast die in elkaar wordt geslagen in The Introduction.

Geplaatst: (bewerkt)
Wat is het introductie filmpje?

Het introductiefilmpje is een lange promotiefilm die het hele verhaal van San Andreas inleid. Het filmpje laat onder meer de moord op de moeder van CJ zien, en leert de kijker alvast Tenpenny en zijn posse kennen. Ik zal het filmpje even opzoeken. Ik edit mijn bericht wel. Maar: ik zit weer off-topic. Sorry!

EDIT: http://video.google.com/videoplay?docid=40...he+introduction

is de URL van het filmpje! Het is het zeker waard om er naar te gaan kijken.

Bewerkt: door RogierS.
Geplaatst:

nee flitskikker die gast die inmekaar wordt geslagen

ziet eruit als cesar en heeft geen rooie kleren aan

dus ze zeggen dat de zombie a.k.a combine guts

uit de combine harvester komt als je iemand over rijdµ :bonk:

Geplaatst:

Volgens mij is het gewoon een mannetje dat door een Combine Harvester gesleurd word...

Maar als jullie verder willen "debatteren" mij goed...

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het introductie filmpje nu ook gezien, en volgensmij is het toch die man die door t-bone in elkaar geslagen word...

Bewerkt: door erterer0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...