Bling Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik heb het introductie filmpje nu ook gezien, en volgensmij is het toch die man die doot t-bone in elkaar geslagen word... Nee! Het introductie filmpje is niet door de mensen van Rockstar gemaakt . Dus dat kan onmogelijk de man uit het introductiefilmpje zijn. Zoals ik al zei in mijn vorige post: Het is gewoon de texture van een lijk dat uit een Combine Harvester komt, wanneer je er overheen rijdt. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 dat is die gozer die je ziet in het gta the introduction filmpje die t-bone toen in elkaar sloeg Reageren
Bling Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 dat is die gozer die je ziet in het gta the introduction filmpje die t-bone toen in elkaar sloeg Plipplop, ik weet niet of je kunt lezen, maar kijk is naar mijn vorige post (die nota bene 1 post boven jouw post staat ) Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) jongens dit heb ik in de bergen gevonden Bewerkt: 20 juni 2006 door Dizzee Reageren
gta dylan Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 wow!kun je een kaart doorsturen met de exacte lokatie?en hoe heb je het gevonden? Reageren
Ricardo_NL Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 kennen jullie die introduction movie van GTA daar slaat Tbone mendez zo vent inelkaar die texture lijkt heel veel op die vent mijn sugestie Reageren
Little Mister Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 jongens dit heb ik in de bergen gevonden The fock?? Dat moet je zeker erin hebben gezet of gefaked hebben want ik heb dat lijk nog nooit gezien in alle dagen dat ik het speel. En niemand anders heeft het ook gezien volgens mij. Trouwens is die man veel lichter dan de achtergrond. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) ja kun je de locatie aangeven op een kaartje? het lijkt net namelijk en ik ben het eerder met Bling eens: Ik heb het introductie filmpje nu ook gezien, en volgensmij is het toch die man die doot t-bone in elkaar geslagen word... nee nee het introductie filmpje is niet door de mensen van rockstar gemaakt dus dat kan onmogelijk de man uit het introductiefilmpje zijn. zoals ik al zei in mijn vorige post: het is gewoon de texture van een lijkt dat uit een combine harvester komt wanneer je erover heen rijd. Bewerkt: 20 juni 2006 door ASPHALT Reageren
Miyamoto Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) ja kun je de locatie aangeven op een kaartje? het lijkt net namelijken ik ben het eerder met Bling eens: Ik heb het introductie filmpje nu ook gezien, en volgensmij is het toch die man die doot t-bone in elkaar geslagen word... nee nee het introductie filmpje is niet door de mensen van rockstar gemaakt dus dat kan onmogelijk de man uit het introductiefilmpje zijn. zoals ik al zei in mijn vorige post: het is gewoon de texture van een lijkt dat uit een combine harvester komt wanneer je erover heen rijd. Daar ben ik het ook mee eens. @Anton Van Hussel: Maak eens een kaartje waar dat lijk ligt... Blijkbaar geloven de meeste mensen je niet... Bewerkt: 21 juni 2006 door Miyamoto Reageren
gta dylan Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 ik heb dat filmpje ook gezien maar ik ben er niet erg wijs uit geworeden. maar ik denk dat dat lijk nep is dat hij zogezegt in de woestijn heeft gevonden. het lijk is anders dan de grond en achtergrond Reageren
Easteregg Seeker Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 dus je hebt geen exacte plek wat een fake Reageren
CrashCo Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 (bewerkt) jongens dit heb ik in de bergen gevonden Duidelijk is deze fake. Nep dus. En over het filmpje, als ik het goed zag had de man een wit t-shirt aan. Deze duidelijk niet. Bijhalve als je bijdehand bent en zegt: "Door die mashine worden zijn kleren vies". Maar voor mijn gevoel is het die Harverster lijk. En om het helemaal goed te maken, deze heeft een tuinbroek aan. Een soort overal, uit het filmpje niet, zaak opgelost. Bewerkt: 24 juni 2006 door CrashCo Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Maak eens een screen van een lijk uit de combine harvester komt dan, dan kunnen we ze vergelijken met die fake screens. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 als je iemand met een Combine Harvester overrijd dan komt er wat "vlees"(niet echt arm, been, hoofd) achter uit maar dat verdwijnt meteen in de grond Reageren
noedel Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Waarom zou die fake zijn? Als er nu een wagen achter hem staat die het lijk belicht... Volgens mij is dit de kerel die we zoeken. Greetzzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.