Miyamoto Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Waarom zou die fake zijn?Als er nu een wagen achter hem staat die het lijk belicht... Volgens mij is dit de kerel die we zoeken. Greetzzz Hij heeft geen exacte plek. En een wagen die enkel en alleen een lijk verlicht? Toe nou... Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 (bewerkt) volgens mij is het al bijna 100% zeker, en staat op andere gta fansites dat deze texture komt van het moment dat je met de combine over ventjes heenrijdt... Bewerkt: 27 juni 2006 door nuke_obelisk Reageren
Miyamoto Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 volgens mij is het al bijna 100% zeker, en staat op andere gta fansites dat deze texture komtvan het moment dat je met de combine over ventjes heenrijdt... Eindelijk... Iemand die het doorheeft.... Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 als je iemand met een Combine Harvester overrijd dan komt er wat "vlees"(niet echt arm, been, hoofd) achter uit maar dat verdwijnt meteen in de grond Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 als je beter kijkt zie je af en toe ook wel eens een hoofd en zelfs een romp eruit vliegen... Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 laat het effe duidelijk zijn voor iedereen want ik vind het irritant om 2389 keer dezelfde suggesties te lezen over de lijken van de Combine Harvester. als je over de boeren rijd in die missie, schieten lichaamsdelen (dus geen heel lijk) uit de achterkant. 2. dit is niet het mannetje uit het intro filmpje, kijk maar eens goed naar gta introduction dvd dan zie je dat dat mannetje een wit t-shirt aan heeft. ! - miss is deze texture bedoelt voor cheats (want voor zover ik me kan herrineren bestaat er tog ook een cheat voor zombies als pedestrians? maar dat weet ik niet zeker) - ! dit lijkt mij het meest logische en anders weet ik het ook niet Reageren
ASPHALT Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 als je beter kijkt zie je af en toe ook wel eens een hoofd en zelfs een romp eruit vliegen... Ja ik heb gekeken en als je erg goed kijkt komt er een mannetje uit met blauwe kleding uit... en inderdaat zie je lichaams delen... maar hij verdwijnt wel meteen in de grond! Dus ik sluit me aan bij het Combine Harvester verhaal Reageren
Caltson Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 laat het effe duidelijk zijn voor iedereen want ik vind het irritant om 2389 keer dezelfde suggesties te lezen over de lijken van de Combine Harvester. als je over de boeren rijd in die missie, schieten lichaamsdelen (dus geen heel lijk) uit de achterkant. 2. dit is niet het mannetje uit het intro filmpje, kijk maar eens goed naar gta introduction dvd dan zie je dat dat mannetje een wit t-shirt aan heeft. ! - miss is deze texture bedoelt voor cheats (want voor zover ik me kan herrineren bestaat er tog ook een cheat voor zombies als pedestrians? maar dat weet ik niet zeker) - ! dit lijkt mij het meest logische en anders weet ik het ook niet er zijn (spijtig genoeg)geen zombie cheats in san andreas. over de lijk texture en de lichaamsdelen...mischien is de bebloede lijk texture gewoon verspreid in stukken? ik weet het niet,maar het KAN niet anders als de lijk txd. zijn... toch zeer goed gevonden en zeer goede verklaringen. Greetz Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) laat het effe duidelijk zijn voor iedereen want ik vind het irritant om 2389 keer dezelfde suggesties te lezen over de lijken van de Combine Harvester. als je over de boeren rijd in die missie, schieten lichaamsdelen (dus geen heel lijk) uit de achterkant. 2. dit is niet het mannetje uit het intro filmpje, kijk maar eens goed naar gta introduction dvd dan zie je dat dat mannetje een wit t-shirt aan heeft. ! - miss is deze texture bedoelt voor cheats (want voor zover ik me kan herrineren bestaat er tog ook een cheat voor zombies als pedestrians? maar dat weet ik niet zeker) - ! dit lijkt mij het meest logische en anders weet ik het ook niet er zijn (spijtig genoeg)geen zombie cheats in san andreas. over de lijk texture en de lichaamsdelen...mischien is de bebloede lijk texture gewoon verspreid in stukken? ik weet het niet,maar het KAN niet anders als de lijk txd. zijn... toch zeer goed gevonden en zeer goede verklaringen. Greetz ok, als je het zo bekijkt dan sluit ik mij ook aan bij het harvester verhaal. misschien hebben ze het zó geprogrammeerd dat in die missie, op het punt dat je de boer overrijd, dat hij eerst ónder de harvester komt (niet in stukjes maar zijn hele lichaam), dat hij dan veranderd in deze texture, en pas later word het in stukken rondgegooit, snap je wat ik bedoel? EDIT: ik denk bij nader inzien dat dit wel de verklaring MOET zijn, want anders zou het tog moeten betekenen dat ze voor alle lichaamsdelen die rondvliegen in die missie allemaal aparte textures zouden moeten maken, en dat zou teveel werk zijn. dus ik denk gewoon dat de boer eerst veranderd in deze lijk texture (te snel voor de speler om het te zien) en dan pas in stukken word gesneden, begrijpen jullie wat ik bedoel? Bewerkt: 30 juni 2006 door Certified Gangsta Reageren
ASPHALT Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 laat het effe duidelijk zijn voor iedereen want ik vind het irritant om 2389 keer dezelfde suggesties te lezen over de lijken van de Combine Harvester. als je over de boeren rijd in die missie, schieten lichaamsdelen (dus geen heel lijk) uit de achterkant. 2. dit is niet het mannetje uit het intro filmpje, kijk maar eens goed naar gta introduction dvd dan zie je dat dat mannetje een wit t-shirt aan heeft. ! - miss is deze texture bedoelt voor cheats (want voor zover ik me kan herrineren bestaat er tog ook een cheat voor zombies als pedestrians? maar dat weet ik niet zeker) - ! dit lijkt mij het meest logische en anders weet ik het ook niet er zijn (spijtig genoeg)geen zombie cheats in san andreas. over de lijk texture en de lichaamsdelen...mischien is de bebloede lijk texture gewoon verspreid in stukken? ik weet het niet,maar het KAN niet anders als de lijk txd. zijn... toch zeer goed gevonden en zeer goede verklaringen. Greetz ok, als je het zo bekijkt dan sluit ik mij ook aan bij het harvester verhaal. misschien hebben ze het zó geprogrammeerd dat in die missie, op het punt dat je de boer overrijd, dat hij eerst ónder de harvester komt (niet in stukjes maar zijn hele lichaam), dat hij dan veranderd in deze texture, en pas later word het in stukken rondgegooit, snap je wat ik bedoel? EDIT: ik denk bij nader inzien dat dit wel de verklaring MOET zijn, want anders zou het tog moeten betekenen dat ze voor alle lichaamsdelen die rondvliegen in die missie allemaal aparte textures zouden moeten maken, en dat zou teveel werk zijn. dus ik denk gewoon dat de boer eerst veranderd in deze lijk texture (te snel voor de speler om het te zien) en dan pas in stukken word gesneden, begrijpen jullie wat ik bedoel? Het is niet alleen in deze missie Steel maar eens een Combine Harvester (schiet de bestuurder in zijn hoofd) en rij over iemand heen ASPHALT Reageren
megamaggot Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 wat ik nu ga zeggen zal het waarschijnlijk niet zijn maar kan wel een mogemlijkheid zijn: R* had een cheat gemaakt zodat mensen zombies worden en dat is er op het laatst uit gehaald(weet het het zal het wel niet zijn) Maar ik sluit me toch maar aan bij het verhaal van de combine harvester. greetz Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) nou ik heb eens geprobeerd deze texture op te zoeken en het 3d beeld te krijgen in de map editor... en guess what ja ik heb hem gevonden en ja het zijn losse lichaamsdelen! ik heb hier een screen van de lichaamsdelen ik weet zeker dat dit hem is, want als ik bij item definition kijk (ide) en dan vieuw txd file zie ik het zelfde plaatje als er in de eerste post staat. dus gtagangster het zijn wel losse delen van een lichaam en het is wel een texture voor een ventje gebruikt in missie of ander gebruik en niet voor iemand die je bv neerschiet (anders kon je hem niet in mapeditor zien). screens Bewerkt: 2 juli 2006 door nuke_obelisk Reageren
ASPHALT Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 nou ik heb eens geprobeerd deze texture op te zoeken en het 3d beeld te krijgen in de map editor...en guess what ja ik heb hem gevonden en ja het zijn losse lichaamsdelen! ik heb hier een screen van de lichaamsdelen ik weet zeker dat dit hem is, want als ik bij item definition kijk (ide) en dan vieuw txd file zie ik het zelfde plaatje als er in de eerste post staat. dus gtagangster het zijn wel losse delen van een lichaam en het is wel een texture voor een ventje gebruikt in missie of ander gebruik en niet voor iemand die je bv neerschiet (anders kon je hem niet in mapeditor zien). screens Mooi gedaan nuke_obelisk Staat er ook in wanneer ie gebruikt wordt ^ Of hij er inderdaat bij de Combine uit komt. Offtopic: Zijn er ook nog andere leuke Texture's? Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) ik heb gekeken in welke file hij zit: data/maps/leveldes/levelxre dat is de zelfde map als data/maps/leveldes/levelmap, en hierin zit de gehele interior van de missie met liberty city. zou het kunnen dat deze texture hierin word gebruikt? dan zou het ook kunnen dat dit een van de grote ee is verklaart ook meteen waarom niemand hem kan vinde, wie gaat er nu een ee in liberty city zoeken oftewel een ee in een een maar het is zeker dat het in een interior zit (savehouse building missie etc) want het zit in de interior sectie dus vergeet die combine theorie maar en vergeet zombie cheats want peds worden zoiezo niet in data/maps geplaatst. ik hoop dat iemand nog wat info hierover heeft! oh ja ik vond bij mapeditor ook dit lol ik weet nie of iemand deze mijn al gevonden heeft maar het is dus een watermijn lol Bewerkt: 2 juli 2006 door nuke_obelisk Reageren
ASPHALT Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 ik heb gekeken in welke file hij zit: data/maps/leveldes/levelxre dat is de zelfde map als data/maps/leveldes/levelmap, en hierin zit de gehele interior van de missie met liberty city.zou het kunnen dat deze texture hierin word gebruikt? dan zou het ook kunnen dat dit een van de grote ee is verklaart ook meteen waarom niemand hem kan vinde, wie gaat er nu een ee in liberty city zoeken oftewel een ee in een een ik hoop dat iemand nog wat info hierover heeft! Met die map's hoef je bij mij niet aan te komen want ik doe SA op de PS2 maar voro de mensen die het op de PC doen... is het wel handig. Maar dus we moeten in LC gaan zoeken? Hoe kun je dit doen? Zit het in de Hidden Intor of in de missie? dat is de vraag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.