maartenvdz Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 alle spawn locations doen behal e de 2 garages weet iemand hoe ik dit ka oplosseb Reageren
Votair Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 (bewerkt) Wat bedoel je precies? Wil je als je GTA:Online binnenkomt spawnen in je garage of..? Als je wilt spawnen in je garage: Druk op Select, Ga naar onder en zet daar je spawn location op ''Garage'....'' (.... = adres van je appartement) Bewerkt: 13 oktober 2014 door Votair Reageren
coolguynl Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 dan ben ik niet de enige die dat probleem dus heeft. nee ik heb hetzelfde probleem en al geprobeerd om het te veranderen maar dat werkt niet Reageren
maartenvdz Geplaatst: 13 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 Wat bedoel je precies? Wil je als je GTA:Online binnenkomt spawnen in je garage of..? Als je wilt spawnen in je garage: Druk op Select, Ga naar onder en zet daar je spawn location op ''Garage'....'' (.... = adres van je appartement) dat 1e ja , en dan kan dus nietmeer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.